21.

735 49 2
                                    

Reggel és a suliban minden ugyanúgy ment ahogy mindig, csak a mai napból kimaradt a dráma. Finn szokásosan hazakísért, majd említette hogy lesz ma náluk egy apróbb ottalvós, haveros összejövetel/buli, amin szívesen látna. Persze azt válaszoltam hogy megyek, így el is kezdtem bedobálni a cuccaim egy sima válltáskába. Pizsi, másnapi ruha, nasi, üdítő.. tudjátok, minden ami kell egy ilyen bulira. A megbeszélt időpontra átmentem, és mikor csöngettem egy számomra ismeretlen alak nyitott ajtót.
-Finn, itt a barátnőd! Nem is mondtad hogy ilyen jól néz ki! -kiáltott be a házba.
Jött Finn, kapott tőle egy jó nagy tockost a gyerek, majd beljebb vezetett. Ott volt még két haverja, egyiküket már ismertem, ő volt Jack. A másik aki éppen nagyon elmerült valami játékban Wyatt volt, aki pedig beengedett Jaeden. A fiúk továbbra is vadultan játszottak a játékkal, én meg csak jót szórakoztam Jack hisztijén mikor vesztett.
-Komolyan Jack, hogy lehetsz ilyen béna? Még Ava is jobban csinálná! -jelentette ki Jaeden.
-Na akkor lássuk -nyomta a kezembe a konzolt Jack. Fingom sincs hogy, de lealáztam a fiúkat, és győzelmem megünneplésére meg is érkeztek a pizzák. A fiúk persze malacok módjára zabáltak, ott fulldoklott Wyatt a torkán akadt kukoricától. Mikor ittam Finn röhögtetett, én pedig egyenesen ráköptem a vizet a velem szemben ülő Jackre. Mindenki röhögni kezdett, neki pedig csak forrt az agyában a káposztalé.
-CSULACSATA!! -kiáltott fel Jack. A fiúk nagyon beleélték magukat, mint valami lámák úgy köpködtek, én inkább a pult mögé mentem és felzabáltam előlük a pizzát. Ezután leültünk filmezni, valami vígjátékot néztünk amin Jaeden úgy röhögött mintha be lenne tépve, Jack és Wyatt meg kukoricaháborút indított Finn és ellenem. Ezután még következett két horror, ezek közben végig Finn cuki haját piszkálgattam mert nem érdekelt különösebben a film. Már elég késő lett mikor befejeztük, felmentünk és egyenként megzuhanyoztunk majd pizsibe öltöztünk. Most jött csak a buli legjava, a fiúk előhozták a piát. Én nem gondoltam komolyan hogy van és hogy szándékozunk is inni belőle, de Wyatt annál inkább. Felelsz vagy merszezni kezdtünk...

Ohh my WolfhardWhere stories live. Discover now