24.

702 47 1
                                    

-Beszélnünk kell erről... -mutatták szüleim a postot.
-Öhmm, mi van vele? -kérdeztem értetlenül.
-Egy csomó rossz megjegyzést mondtak rád, és a kapcsolatotokra. Nem zavar? -szólalt meg anya.
-Nem, egyáltalán nem. Ezt már megbeszéltük Finnel is -vágtam rá.
-De ez a továbbiakban lehet hogy eldurvul, és internetes zaklatás áldozata lesze...
-Anya, ezt most muszáj?? -félbeszakítottam a mondandóját.
-Igen, muszáj. Emiatt még komoly sértegetések, fenyegetések érhetnek. Lehet el kéne gondolkoznod azon, hogy szakítasz vele.. -mondta full komoly arccal.
-Te ezt most komolyan gondolod?? Van egy ember aki szeret engem, én is őt, és neked van pofád arra kérni hogy szakítsak vele?? Teljesen elment az eszed! -ordibáltam le anyám fejét, majd felviharzottam a szobámba és bezárkóztam. Eszemben sem volt szakítani Finnel. Mikor már kitomboltam magam, elővettem a telefonom hogy eltereljem a figyelmem. Pörgettem az instát, és ebbe a posztba botlottam bele: "I DON'T CARE WHAT YOU THINK. I LOVE HER SO MUCH." Igen, ezt ő rakta ki. Én csupán ennyit kommenteltem: "I love you too", majd ezután ráírtam:
Én: Ez annyira aranyos húzás volt!
Finn: Érted bármit.❤️
Nem sokkal később anyám kopogtatott az ajtómon, de én még mindig haragudtam rá, és nem szándékoztam beengedni.
-Kérlek, hadd beszéljük meg! -kiabált át az ajtón.
-Ha abbahagyod a dübörgést, akkor lehet róla szó -válaszoltam, majd kinyitottam az ajtóm. Leült az ágyam szélére, és így szólalt meg:
-Figyelj.. Örülök, hogy ennyire szeretitek egymást, és hogy ilyen rendes fiút találtál. Nem akarok közétek állni, csak félek, hogy ez az egész eldurvulhat. Ez minden.
-Megértem, hogy aggódsz emiatt, de nem kell. Az összes csak felháborodott fangirl, és egyáltalán nem érdekel minket ki mit gondol. A mi kapcsolatunk csak ránk tartozik. De még azért haragszom, hogy ilyet kértél tőlem.. -mondtam kissé felháborodottan.
-Tudom, azt nem kellett volna.. Nagyon örülök nektek, és ha van bármi baj, akkor szólj! Oké? -kezdte meg a békülést.
-Rendben, így lesz.
Megöleltem, majd jó éjszakát kívánt és elment aludni. Én még felnéztem az instára, a kommentem egy csomó likeot kapott, és innentől mindenki csak aranyos hozzászólásokat írt.

Ohh my WolfhardWhere stories live. Discover now