Była Sobota, obudziły są promienie słońca było dość ciepło jak na marzec. Przeciągnęła się wstała zrobiła sobie tosty z serem, kawę i usiadła na blacie w kuchni. Zastanawiała się gdzie dzisiaj pójdzie, postanowiła, że pójdzie na spacer do parku i poczyta jakąś ciekawą książkę. Chciała się jakoś zrelaksować te dwie sprawy co były wcześniej dały jej w kość, chciała o tym jak najszybciej zapomnieć. Niby miała wolne, ale policjant pracuje tak naprawdę 24h na dobę wystarczy telefon od naczelnik Moniki Kruczkowskiej. Ale na razie z tego wolnego po prostu korzystała. Zjadła śniadanie, ubrała się dość wygodnie jakieś legginsy, adidasy i wzięła swój ulubiony kryminał i udała się w stronę parku. Do domu wróciła kilka godzin później, zaczęła przeglądać allegro chciała zamówić sobie jakieś okulary przeciwsłoneczne słońca było coraz więcej, a swoje stare niestety połamała. Znalazła okulary które będą idealne, zrobiła szybki przelew i gotowe. Ogarnęła trochę w domu odkurzyła, wytarła kurzę, w tv nic nie było tylko leciały tylko powtórki serialu - GLINIARZE :P (czekała na 7 sezon który, miał być 2 września)
Taki serial o mnie i o Kubie pomyślała sobie i obejrzała jakiś tam odcinek który, leciał w telewizji, gdy się skończył wyłączyła telewizor. Było już po 13 więc, wzięła się za obiad postanowiła że zrobi pulpety w sosie koperkowym (mniam) Zrobiła, zjadła. zrobiła jeszcze lemoniadę truskawkową była przepyszna, znalazła kiedyś przepis w internecie i to był strzał w dziesiątkę.
Kuba jak to Kuba, chciał być bliżej Natalii ale bał się, że ją po prostu wystarczy. Coraz bardziej mu na niej zależało, chciał ją mieć blisko przy sobie. Chciał być kimś więcej niż tylko przyjacielem ehh życie potrafi być skomplikowane pomyślał w myślach. Było nieco po 22 a więc w takich przemyśleniach usnął na kanapie.
Weekend im zleciał nie chcieli się do siebie odzywać nie chcieli wobec siebie zbyt nachalni. Więc spotkali się dopiero w poniedziałek w pracy.
KOMENDA 8:07
Kuba - Jak zleciał ci weekend?
Natalia - W porządku, wreszcie wypoczęłam, naładowałam baterię
Kuba- Cieszę się.
Kruczkowska - Jest sprawa kochani, przyjdźcie do mnie za chwilę wszystko wam powiem
Natalia - Ok
Kruczkowska - Mamy zgłoszenie o dziewczynach, które ją sprzedawane nielegalnie tgz, handel kobietami, jedna z nich uciekła. Czeka na was w pokoju przesłuchań.
Natalia - Co jeszcze mamy?
Kruczkowska - Wszystkie dziewczyny wiezione do Berlina, tam są dokładnie sprawdzane, oglądane.
Kuba - Ciekawa sprawa nam się szykuje, choć Natalia
Kruczkowska - Informujcie mnie na bieżąco, kontakcie
*****
Natalia Nowak i Kuba Roguz, przedstawili się dziewczynie, która była w kiepskim stanie, trzęsła się, miała dreszcze.
Natalia - Jak się nazywasz?
Natasza Kumczyk odpowiedziała.
Kuba - Możesz nam pomóc, chcemy pomóc tym dziewczyną
Natalia - Gdzie was trzymają?
Natasza Kumczyk - Boje się, że mnie zabiją
Kuba - Obiecujemy ci, że tutaj jesteś bezpieczna
Natalia - Potrzebujemy twojej pomocy
Natasza Kumczyk - Ok, powiem postaram się wam pomóc