Część 16 ♥

818 22 2
                                    


Natalia i Kuba dzisiaj mieli wolne, Sprawę prowadzili Olgierd i Krystian. Na dworze było upalnie, postanowili, że pojadą nad wodę trochę się zrelaksować. Było sporo ludzi ale, to im nie przeszkadzało, rozłożyli koc na piasku, rozebrali się do strojów kąpielowych. Natalia miała śliczny pomarańczowy dwuczęściowy strój, wyglądała w nim obłędnie, Kuba zaś, miał klasyczne kąpielówki w palmy. Poszli się kąpać, było przyjemnie trzymali się za ręce, Natalia kilka razy wskoczyła na barki Roguza, i wskoczyła do wody, Świetnie się razem bawili. Chcieli ten wolny dzień wykorzystać jak najlepiej, za pewnie im się udało. Gdy, wrócili na koc, Natalia poprosiła go aby posmarował jej plecy. Słońce prażyło, był żar z nieba, Ale Nowak kochała upały, zawsze chciała mieszkać w jakiś ciepłych krajach, np w Hiszpanii :) Niedaleko ich była mała budka z włoskimi lodami, Policjant poszedł kupić dwa na ochłodę. Zjedli, trochę się poopalali. I pojechali do domu, Kuba chciał zaprosić Natalię dzisiejszej nocy na romantyczną kolacje.

*****

Kuba - Zapraszam cię dzisiaj na romantyczną kolacje, co ty na to?

Natalia - A gdzie pójdziemy?

Kuba - Zabiorę cię do super restauracji, niedawno ją otworzyli :)

Natalia - Super pomysł, chętnie z tobą pójdę (pocałowała go w usta)

Była godzina 21, Natalia szykowała się na wypad z Kubą, była bardzo podekscytowana nie mogła się doczekać, to będzie ich pierwsza taka kolacja. Miała nadzieję, że nie ostatnia. Długo się szykowała jak to każda kobieta, przed lustrem picowała się dobre kilka godzin. Włosy upięła w niewielki kok, kilka kosmyków wyjęła. Zrobiła ostrzejszy makijaż, miała czerwone usta, co to stylizacji założyła małą czarną przed kolano, z małym dekoltem, do tego założyła czerwone szpilki. Wyglądała przepięknie jak jakaś gwiazda Hollywood, Kuba ubrał się klasycznie ubrał jeansy i do tego miała koszula, co do butów założył jakieś sportowe, pasowały idealnie.

Gdy ujrzał Natalię, normalnie zbierał szczękę z podłogi. Wyglądała obłędnie nie mógł na nią się napatrzeć, odjęło mu mowę. Po chwili sama Natalia musiała się odezwać, bo on nadal milczał z zachwytu.

Natalia - Halo, tu ziemia żyjesz?

Kuba - Tak, ale nie mogę się na ciebie napatrzeć

Natalia - Podoba ci się?

Kuba - tak, wyglądasz po prostu ślicznie

Natalia - Dziękuje ty też wyglądasz super i stylowo :)

Kuba - Nie wiedziałem, że mam taką przepiękną narzeczoną

Natalia - Nie przesadzaj to tylko zwykła czarna sukienka

Kuba - Ale wyglądasz w niej jak anioł, pamiętaj, że zawsze będę cię komplementował

Natalia - Dziękuje kochany jesteś ♥

Kuba - Gotowa na kolacje?

Natalia - Z tobą zawsze

****

Udali się do nowo otwartej restauracji, nie należała do tanich ale Kuba nie będzie oszczędzał na Natalii, i powiedział sobie, że to co będzie chciała niech zamówi. Natalia widziała te ceny, przecież pensja gliniarza tego nie pokryje. Choć nie ukrywała zachwytu, ale niestety była za droga.

Natalia - Widziałeś te ceny?

Kuba - Tak, ale pozwól mi chociaż raz, ciebie zaprosić do takiej prestiżowej restauracji. Będzie mi miło

Gliniarze - serial ♥Where stories live. Discover now