Wstali dość wcześniej chcieli, dzisiaj więcej zwiedzić niż wczoraj. Natalię bardzo fascynowała Majorka była taka piękna i taka magiczna. Mieli być na niej całe dwa tygodnie ale i tak nie zdążą zwiedzić całej tyle pięknych rzeczy tutaj mogą znaleźć. Więc od dzisiaj tylko szybkie śniadanie, wygodne buty i w drogę :)
Natalia - Zamówiłam jakieś lekkie śniadanie, bo jednak będziemy dużo chodzić
Kuba - Ok, idę wziąć prysznic zjemy i możemy się zbierać
Natalia - Idziemy dzisiaj na dół zobaczyć popularny Port de Soller, pojedziemy zabytkowym tramwajem
Kuba - Mam nadzieje, że się nie zepsuje po drodze hehe :)
Natalia - Haha bardzo śmieszne wiesz
Kuba - No trochę śmieszne ale już nie śmieje się
Natalia - Widzę właśnie, jedz śniadanie po już zimne
****
Zjedli i udali się na przystanek gdzie odjeżdżał zabytkowy tramwaj, potem mają popłynąć w krótki rejs po okolicy. Na pewno będą przepiękne widoki. Natalia postanowiła, że kiedyś tutaj wrócą. A Kuba zgodził się na to bo Majorka to piękna wyspa. Tramwaj był faktycznie zabytkowy ale bardzo kolorowy, był jedynie jeden wagon a w nim nie więcej jak 10 osób to był taki wymóg maszynisty. Po drodze mogli oglądać piękne zabytkowe kamienice, niby były stare ale miały swój klimat, Natalia w pewnej chwili rozmarzyła się i uśmiechnęła się w stronę Kuby a ten ją objął z taką troską.
Kuba - Czyli dobrze wybrałem
Natalia - Co wybrałeś?
Kuba - No chodzi mi o Majorkę, miałem do wyboru jeszcze kilka ciekawych miejsc ale ktoś mi pomógł i powiedział abym wybrał Hiszpanię
Natalia - Powiem ci, że dobrze wybrałeś, zawsze fascynowała mnie Hiszpania, na pewno tutaj wrócimy
Kuba - No pewnie mi również się tutaj podoba kochanie (całowali się w tramwaju)
Natalia i Kuba całowali się w wagonie tramwaju grupka ludzi patrzyła się na nich oczywiście pozytywnie nawet im klaskali. Było widać w nich te prawdziwe zakochanie, niby tylko w filmach romantycznych ale to nie prawda, prawdziwa miłość może pojawić się również w prawdziwym życiu. Całowali się jak para nastolatków kradli sobie wzajemnie pocałunki. Gdy dojechali udali się do portu do niewielkiego statku w mały rejs dookoła wyspy.
Natalia - Zobacz jakie to piękne
Kuba - Stój tak zrobię ci tutaj zdjęcie będzie piękny kadr
Natalia - Tutaj?
Kuba - Tak zrobię ci jak patrzysz na tą skałę, ok pięknie wychodzisz na zdjęciach jesteś bardzo fotogeniczna skarbie
Natalia - Dziękuje ♥
Kuba - A teraz zrobimy sobie wspólne selfie na pamiątkę pocałuj mnie w policzek :)
*****
Rejs trwał 1,5 godziny gdy wyszli ze statku na ląd, udali się do niewielkiej knajpki portowej na pyszny obiad wzięli sobie grillowaną rybkę ze sałatką z sosem malinowym. Po zjedzonym posiłku udali się do Katedry La seu, była ogromna i miała duże witraże okienne. Oczywiście tutaj również Roguz zrobił kilka dobrych ujęć aby mieli pamiątkę do albumu. Nowak była zachwycona architekturą, gdy weszli do środka przywitało ich ogromne światło z okien witrażowych, do jej budowy wykorzystano ponad tysiąc kolorowego szkła coś pięknego. Światło wpadające przez rozetę wydało im złudzenie optyczne iluzoryczny obraz drugiej rozety. Po całym dniu chodzeniu trochę odczuli ból nóg poszli do przepięknego parku w okolicy, tam usiedli na niewielką ławeczkę.