Pierwsze Święta Razem <3

806 19 11
                                    


Witam kochani, wracam do was po dłuższej nieobecności mam nadzieje, że cieszycie się. Wracam do was na dobre co tydzień będzie pojawiać się przynajmniej jedno opowiadanie dla was, o losach Kuby i Natalii. W więc zapraszam do czytania.


*********

To miały być ich pierwsze wspólne święta razem, oboje byli tacy szczęśliwi wszystko szło dobrym torem, maluszek dobrze się rozwijał termin był dopiero na wiosnę, ale i tak oboje nie mogli się doczekać kiedy wezmą swojego synka w ramiona i mocno go przytulą. W tym roku postanowili nigdzie nie Jeździć do swoich rodzin na Wigilię, chcieli zostać razem na święta w Warszawie, Pojadą do swoich rodziców dopiero w drugi dzień świąt.

Natalia - Nie robimy 12 potraw co nie?

Kuba - Nie poco, jest nas dwójka a my przecież kochanie tyle nie zjemy, chociaż wiem, że teraz ty jesz za czterech

Natalia - No wiesz co nie musisz mi mówić, że przytyłam wiem o tym doskonale

Kuba - Dla mnie wyglądasz przepięknie i uroczo z tymi boczkami

Natalia - Dziękuje jesteś kochany :)

Kuba - Bardzo się cieszę

Natalia - Czego tak szczerzysz ząbki?

Kuba -  Z tego, że pierwsze święta razem, i obiecuje ci, że będą wyjątkowe

Natalia - Również się ciesze z tego powodu kocham cię!

Kuba - Ja ciebie bardziej moje słońce i kocham naszego szkraba (pocałowali się namiętnie)

****

Pojechali na komendę dzisiaj nie mieli żadnej sprawy, resztą i tak Kruczkowska wszystkich wysłała na przymusowy urlop stwierdziła jak święta to święta i powinno się siedzieć w rodziną a nie w pracy, pojechali tylko po jakieś papiery zaległe które były potrzebne Kubie. W kanciapie Kruczkowskiej zobaczyli samą panią naczelnik, i mocno się zdziwili bo komenda miała być pusta płakała rzadki widok. Nagle weszła Natalia i od razu zapytała się co się stało, że płacze Monika? ta od razu wzięła się w garść ale i tak było już za późno Nowak zobaczyła łzy pani naczelnik.

Kruczkowska - Natalia? co ty tutaj robisz przecież macie wszyscy wolne

Natalia - My tylko na chwilę Kuba zapomniał jakiś tam papierów

Kruczkowska - Rozumiem

Natalia - Może ty mi powiesz to tutaj robisz, i jeszcze na dodatek płaczesz

Kruczkowska - Wiesz co nieważne chwilowe załamanie ale już jest ok

Natalia - Nie wydaje mi się, powiesz mi o co chodzi?

Kruczkowska - Jestem w ciąży

Natalia - O boże do cudowna wiadomość!

Kruczkowska - Na początku też bardzo się ucieszyłam

Natalia - No to o co chodzi w czym problem?

Kruczkowska - Gdy powiedziałam mojemu obecnemu partnerowi, od razu wyszedł myślałam że jest w szoku tak jak ja ale, że wróci. Następnego dnia rano wrócił ale tylko po swoje walizki zerwał ze mną i powiedział, że żadnego bachora nie chce i, że mam zrobić skrobankę.

Natalia - Co za gnój kurwa mać! przepraszam cię za te słowa

Kruczkowska - Nie no daj spokój, dla mnie to też gnój

Gliniarze - serial ♥Where stories live. Discover now