Powoli kończył im się urlop byli już na Majorce ponad tydzień, za 3 dni mieli wrócić do Warszawy, przez ten czas sporo zwiedzili ale dla nich to było nadal za mało, kiedyś obiecali sobie, że wrócą tutaj. Mieli wrócić wcześniej aby jeszcze ze dwa dni odpoczęli po podróży by mogli w pełni sił, wrócić na akcje. Natalia zrobiła mnóstwo zdjęć, będzie super pamiątka pomyślała.
Natalia - Ale tutaj pięknie jest
Kuba - Też tak uważam takie magiczne miejsce
Natalia - Będzie mi brakować tego miejsca
Kuba - Spokojnie, kiedyś tutaj wrócimy
Natalia - Trzymam cię za słowo :)
Kuba - Skoro to ostatnie nasze dni na wyspie może jakoś to wykorzystamy co ty na to?
Natalia - Co masz na myśli łobuzie?
Kuba - Seks tutaj z tobą był wyśmienity, a pamiętasz jak kochaliśmy się ostatnio na plaży?
Natalia - Kolejna udana fantazja, jeszcze ten wiatr we włosach :)
Kuba - Pójdziemy na spacer po plaży, oczywiście jak będzie noc, super wyglądają te światła wieczorem można jeszcze pstryknąć kilka zdjęć
Natalia - Super pomysł, nie mamy zdjęć w nocy będzie taka romantyczna sceneria :)
Kuba - Dla ciebie będę nawet romantyczny obyś była tylko szczęśliwa
Natalia - Z tobą czuje się bardzo szczęśliwa i jeszcze bezpieczna (pocałowała go namiętnie w usta)
Kuba - A za co ten pocałunek?
Natalia - Chciałam ci pokazać jaka jestem ci wdzięczna za wszystko co dla mnie do tej pory zrobiłeś
Natalia - Słuchaj nie musisz, dla ciebie ukradnę nawet księżyc bo jesteś dla mnie bardzo ważna, i lubię jak jesteś szczęśliwa :)
****
W nocy zazwyczaj plaża jest pusta i tak też było, szli boso przez chłodny już piasek, po chwili Natalia dostrzegła koc, a na nim były różne smakołyki, truskawki i szampan chłodzący w lodzie, kolejna niespodzianka od Kuby dla Natalii ale on ją rozpieszczał. U jego boku mogła czuć się jak jakaś księżniczka.
Natalia - Kolejna niespodzianka?
Kuba - Tak, mała niespodzianka dla nas, truskawki, bita śmietana szampan i krakersy
Natalia - Dość ciekawe połączenie nie powiem
Kuba - chcesz ze mną spędzić romantyczny wieczór na plaży?
Natalia - Z miłą chęcią a poczekamy na wschód słońca?
Kuba - Pewnie, może nawet uda nam się zrobić ciekawe zdjęcie
Natalia - Wziąłeś lustrzankę?
Kuba - Tak
Natalia - Pomyślałeś o wszystkim
****
Spędzili fajny romantyczny wieczór we dwoje, udało im się nawet zrobić ciekawe zdjęcie wschodu słońca efekt był przepiękny, nie potrzebowali nawet go przerabiać w photoshopie było po prostu idealne. Kuba wziął Natalię na ręce i zaniósł ją do pokoju hotelowego, na szczęście spała tak mocno, że nie obudziła się. Powietrze zrobiło swoje. Roguz po jakimś czasie również się położył koło Natalii i usnął. Natalia smacznie spała miała dość spokojny sen, w pewnej chwili przebudziła się ujrzała Kubę jak spał koło niej, uśmiechnęła się w jego stronę i mocno się w niego w tuliła i usnęła.