Dziś był wielki dzień, Natalia dzisiaj obchodziła swoje 30 urodziny, ale z tego wszystkiego. Zapomniała, ale Kuba pamiętał, że 30 czerwca Natalia Nowak ma urodziny. Chciał zrobić jej jakąś extra niespodziankę, ale naprzód chciał kupić jej jakiś drobiazg. Postanowił, że kupi jej jakiś złoty wisiorek. Choć nie potrafił gotować, kupił specjalnie na tą okazję książkę kucharską. Chciał coś pierwszy raz ugotować. Dzisiaj przez cały dzień para policjantów, mijała się. Byli w pracy razem akcja zakończyła się szybkim powodzeniem, Roguz tuż po pracy udał się do jubilera w centrum. Kupił książkę i potrzebne produkty na wykwintne danie. Natalia nic nie podejrzewała myślała, że po prostu szykuje jakiś obiad dla nich. Chciał zrobić jej jeszcze jeden prezent. Tym prezentem był skok ze spadochronu, z osobą towarzyszącą. Poszedł wszystko załatwił, był gotowy na urodziny, ubrał się dość na luzie. był wieczór wreszcie mogli porozmawiać.
Natalia - Wreszcie się widzimy :)
Kuba - Dzisiaj jakoś się mijaliśmy
Natalia - Ale super kolacja, jaka to okazja?
Kuba - Kochanie dziś są twoje urodziny, nie pamiętasz?
Natalia - No tak, zupełnie zapomniałam! tyle ostatnio miałam na głowie
Kuba - Wszystkiego Najlepszego, okazji urodzin skarbie, dużo zdrówka bo to najważniejsze (Pocałował ją)
Natalia - Jeju, jesteś taki kochany dziękuje pięknie
Kuba - Usiądziesz ze mną i zjesz ze mną kolacje?
Natalia - ale to wszystko wygląda pięknie, sam to wszystko zrobiłeś?
Kuba - Tak, siedziałem w kuchni, pół dnia kupiłem nawet książkę kucharską i fartuch
Natalia - Mój ty biedny ale, jakoś dałeś radę
Kuba - Proszę bukiet 30 róż dla ciebie
Natalia - Piękny bukiet, dziękuje ♥
Kuba - Mam jeszcze dwa prezenty dla ciebie
Natalia - Jakie?
****
Kuba wręczył jej piękny złoty wisiorek ze słonikiem, i talon na skok ze spadochronu. Nie mogła uwierzyć, w to co widzi kiedyś nawet marzyła o takim skoku jeszcze jak była nastolatką, a teraz jej marzenie się spełni, dzięki Kubie. Spełnili cudowny romantyczny wieczór, rozmawiali o swoim życiu, jakie będzie w przyszłości o ślubie, dzieciach czy będą szczęśliwą rodziną. Nalał jej lampkę jej ulubionego czerwonego wina, tak im zleciało do północy.
Natalia - Dziękuje :)
Kuba - Za co?
Natalia - Dziękuje ci za wszystko, to chyba najlepsze moje urodziny w swoim życiu
Kuba - No widzisz 30stkę ma się tylko raz w życiu
Natalia - Nie mogę uwierzyć że już pykło mi 30 lat, jeszcze nie dawno miała 18 lat
Kuba - Widzisz, czas bardzo szybko leci, sam miałem niedawno 30 lat, a za pół roku będę miał 33
Natalia - Kiedy mam ten skok ze spadochronu?
Kuba - Tam masz, termin do 2 tygodni - potem bym musiał przedłużać czy coś takiego
Natalia - skoczysz ze mną?
Kuba - Już myślałem, że o to nie zapytasz
Natalia - To jak będzie?
Kuba - Miłą chęcią będę ci towarzyszył w tym skoku