Natalia pojechała dzisiaj wraz z Kubą na kontrolę, krwawienia na szczęście ustały z każdym dniem Natalia czuła się coraz lepiej.
*
Ginekolog - Wszystko jest w porządku, ciąża przebiega prawidłowo, najważniejsze, że krwawienia ustały, płód już nie jest zagrożony
Natalia - Ale się ciesze cudowna wiadomość
Ginekolog - Co nie oznacza Pani Natalio, że ma pani przestać dbać o siebie i malucha, nadal zastrzegam i kategorycznie zabraniam dźwigania, biegania jakiegoś innego wysiłku, zrozumiano?
Kuba - Spokojnie pani doktor, ja już ją przypilnuje
Natalia - To już 6 miesiąc, brzuszek się już ładnie zaokrąglił, obiecuje dbać o siebie i o ciąże, może być pani spokojna
Ginekolog - No ja myślę pani Natalio, proszę do mnie przyjść na 4 tygodnie na kolejną kontrolę, to wszystko do widzenia :)
***
Pojechali na komendę Kuba do pracy a Natalia chciała się ze wszystkimi zobaczyć, Lenką i z Anetką troszkę poplotkować, obiecała Kubie że potem weźmie taryfę i uda się prosto do domu, ten zgodził się w głębi serca ufał jej, choć nie raz była nie uważna i nie ostrożna. Gdy wysiedli z auta para detektywów zobaczyła mężczyznę ubranego całego na czarno z kapturem na głowie. Natalia od razu go poznała, był to jej były partner była jeszcze z nim w czasach maturalnych, ale on wyjechał za granice, wyjechał tak po prostu bez słowa, Nowak rozpoznała go w pewnym momencie chciała go olać ale stwierdziła że dowie się czego Sławek chce od niej chciał.
Sławek - Natalia?
Natalia - Co tutaj robisz? czego chcesz (podniosła głos, od razu zauważył to Kuba i miał ich na oku)
Sławek - Spokojnie, tak witasz swojego chłopaka
Natalia - Chyba byłego chłopaka, po tylu latach wracasz po co?
Sławek - Widzę, że zaciążyłaś,
Natalia - Nie twoja sprawa, pytałam co tutaj robisz? jak mnie znalazłeś?
Sławek - Nasza stara kumpela mi powiedziała Jowita, od niej dowiedziałem się, że zostałaś psem, wielka szkoda bo mogłaś zostać kimś innym, widzę że jesteś z tym gogusiem, od razu się zorientowałem jak oboje wysiedliście z bryki.
Kuba - Słuchaj mnie, Natalia jest w ciąży i nie może się denerwować, jak zaobserwowałem z rozmowy jesteś byłym chłopakiem Natalii ale ona jest teraz ze mną, więc nie wiem czego od niej chcesz konkretnego
Sławek - Przyjechałem po to aby ją odzyskać, będzie moja
Natalia - Ty chyba jesteś jakiś obłąkany mam racje?
Sławek - Nie będziesz moja zobaczysz, uprowadzę cię a potem cię zabije za to ze mnie zostawiłaś to będzie moja słodka zemsta kochanie
Kuba - Dobra, kurwa koniec tej rozmowy ostrzegam cię gościu lepiej wypadaj stąd bo nie ręczę za siebie
Sławek - Nie będziesz znała dnia ani godziny
***
Natalia obawiała się jego słów, groziło jej niebezpieczeństwo w pewnym momencie zaczęła płakać gdy Kuba to zauważył od razu ją mocno przytulił do siebie.
Kuba - Spokojnie, nic ci nie grozi nie pozwolę na to słyszysz? popatrz mi w oczy i powiedz to
Natalia - Wiem, że na to nie pozwolisz ale ja i tak się obawiam