အပိုင္း-၃၅

2.3K 216 5
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပိုင္း-၃၅)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ပထမဆံုး တစ္ပြဲအျဖစ္ ေရမင္းသား ေရွာင္လုခ်ီက က်ားကစားဖို႔ ေရြးခ်ယ္ေလရာ သံုးပြဲကစားရမည့္ ပြဲမ်ိဳး ျဖစ္ျပီး.. စေဆာ့ကတည္းက သူ႔စိတ္ေတြက ထိုျပိဳင္ပြဲမွာ မရွိ..၊ ပထမပြဲမွာတင္ သူရံႈးသြားေတာ့ ေရွာင္လုခ်ီက သူ႔ကို ခပ္မဲ့မဲ့ျပံဳးျပသည္။ သူ အနည္းငယ္ မေက်မနပ္ ျဖစ္မိေသာ္လည္း.. အတန္ငယ္ၾကာေနျပီ ျဖစ္ေသာ အခ်ိန္ကို သတိထားမိလ်က္.. ဒုတိယပြဲစဥ္ကို ရံႈးေစျပီး ထိုင္ေနရာမွ ထရပ္လုိက္ကာ..

'ေရမင္းသား ၾကည့္ေလ ငါက မင္းကို က်ားကစားတာမွာ ရံႈးတယ္.. တကယ္လို႔သာ မင္းက တိုက္ခိုက္ေရးကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ေနမယ္ ဆိုရင္ မင္းင့ါကို ဘယ္ေတာ့မွ ႏိုင္ဖူးမွာ မဟုတ္ဘူး.. အဲ့ဒီေတာ့ ေနာက္ပြဲ တစ္ခုကို.. ေရြးခ်ယ္လုိက္ပါအံုး ယီမင္ ျပန္လာရင္ ထပ္ျပီးေတာ့ ယွဥ္ျပိဳင္ပါ့မယ္..'

သူေျပာလိုက္ေသာ စကားေၾကာင့္ လုခ်ီက အတန္ငယ္ ျပံဳးမိသြားလ်က္..

'ေကာင္းသားပဲ မင္းက အိမ္ေရွ႕မင္းသား ဆိုေတာ့.. မအားလပ္ဘူး မဟုတ္လား ငါ အခ်ိန္နည္းနည္း ယူျပီးေတာ့.. ေနာက္ထပ္ တစ္ပြဲကို ေတြးထားလုိက္မယ္ မင္းျပန္လာရင္ မျငင္းဆန္ပဲနဲ႔ ယွဥ္ျပိဳင္ၾကမယ္.. တတိယပြဲကေတာ့ ငါတို႔ တိုက္ခုိက္ေရးကိုပဲ ယွဥ္ျပိဳင္ၾကတာေပါ့..'

'ေကာင္းျပီေလ.. ေရမင္းသား.. ေနာက္တစ္ပြဲအတြက္ ေသခ်ာ ေရြးခ်ယ္ပါအံုး.. ျပန္လာရင္ ယီမင္ မျငင္းဆန္ပဲ ယွဥ္ျပိဳင္ပါ့မယ္.. အဲ့တာဆို ခြင့္ျပဳပါအံုး..'

ေျမျပင္ေဒသသို႔ ျပန္ဆင္းလာေတာ့.. သူမက မီးေမွ်ာပြဲသို႔ သြားသည္ဆို၍ မီးေမွ်ာပြဲသို႔ လိုက္လာရာ သူမက ႏွင္းကာျခံဳလႊာေလးႏွင့္ တင့္တယ္ေနသည္။ သူမဆီသို႔ ေျခလွမ္းေတြ ျပင္လုိက္စဥ္..

'အဲ့ဒီ ေစာင္းတီးတဲ့ နတ္သားက ေျမနတ္သားထ်န္းရန္ မဟုတ္လား လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရွစ္ေသာင္းေက်ာ္က က်ိဳးရင္း နတ္ဘုရားမနဲ႔ ခ်စ္ၾကိဳက္ဖူးတယ္ေနာ္.. အခု သူတို႔ ျပန္ေတြ႔ၾကမွာလား မသိဘူး..'

'ဟုတ္တယ္ ေျမနတ္သားထ်န္းရန္က တကယ္လို တင့္တယ္ ေခ်ာေမာတာပဲ ေျမျပင္နတ္ထဲမွာ အသက္ဒီေလာက္ရွိတာကို တင့္တယ္ေနေသးတာ ရွားပါးတယ္..'

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Where stories live. Discover now