အပိုင္း-၅၇

1.9K 181 3
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပိုင္း-၅၇)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

သူမကေတာ့ သူက ရွင္းယဲ့ နတ္မိဖုရားကို ျပသနာ ရွာမည္ စိုးရိမ္၍ တားျမစ္သည္ဟု ထင္ျမင္ကာ.. သူ႔အား တြန္းလႊတ္လိုက္ျပီး.. ပ်ံတက္သြား၏။

'ရင္းေအာ္!!..'

လွမ္းဆြဲလုိ႔လည္း မမွီလိုက္တာမို႔.. ယီမင္ လံုစမ္းကို စိတ္အတြင္းမွ လွမ္းေခၚလုိက္ရျပီး ေရာက္လာေတာ့မွ..

'လံုစမ္း.. အဘြားေတာ္ကို သြားေခၚလာခဲ့ အဘိုးေတာ္ကိုေတာ့ ေနာက္မွ သိပါေစ.. ျပီးေတာ့ ဆစ္က်ီ နတ္မင္းရယ္ က်ိဳးလ်န္ နတ္မင္းရယ္ကို ၾကယ္တာရာ နန္းေဆာင္ကို ေခၚလာခဲ့.. သြား ျမန္ျမန္!!..'

ရင္းေအာ္ သြားေသာ ေနရာကို လုိက္သြားဖို႔ ျပင္လုိက္ျပီးမွ.. ကံၾကမၼာေက်ာက္တုိင္းေတာင္မွ ဆစ္က်ီ နတ္မင္း၏ ကံၾကမၼာအား ပိတ္လုိက္ဖုိ႔ကို သတိရလိုက္ကာ လက္ျဖင့္ ေဝွ႔ယမ္းလိုက္ျပီး ေက်ာက္တုိင္ကို ေပ်ာက္ကြယ္ ေစလိုက္သည္။ ျပီးမွ ရင္းေအာ္ ရွိႏုိင္ေသာ ၾကယ္တာရာ နန္းေဆာင္သို႔ လိုက္လာခဲ့မိ၏။

@@@@@@@@@@

ၾကယ္တာရာ နန္းေဆာင္ေရွ႕တြင္.. ဆင္းသက္လိုက္ျပီးမွ စိတ္ဆိုးေနမိတာကို မထိန္းႏိုင္ပဲ ေလသံမာမာျဖင့္..

'ရွင္းယဲ့!!.. ထြက္လာခဲ့စမ္း.. မင္းက ဘာကိစၥ ငါ့ဆရာကို ဒဏ္ရာရေအာင္ လုပ္ရတာလဲ..'

ၾကယ္တာရာ သခင္မ ရွင္းယဲ့ ထြက္လာကတည္းက လက္အတြင္းတြင္.. ၾကယ္တာရာ ဓားကို အသင့္ ဆုတ္ကိုင္ထားျပီး.. ေျခလွမ္းတို႔ တုန္႔ဆိုင္းျခင္း မရွိေပ။ ရင္းေအာ္က ရွင္းယဲ့ ထြက္လာေတာ့.. လက္အတြင္းသို႔ ေကာင္းကင္နဂါးပန္းကို ဆင့္ေခၚလိုက္ျပီး.. ေလေပၚသို႔ ပ်ံတက္လုိက္သည္။ ရွင္းယဲ့ကပါ လိုက္၍ ပ်ံတက္လုိက္ျပီးေနာက္မွ..

'ဒါကလား.. ဆစ္က်ီ နတ္မင္းကို မေတာ္တဆ ဒဏ္ရာ ရေအာင္ လုပ္မိသြားတာပါ.. ဘာလဲ ဆစ္က်ီ နတ္မင္းက.. တပည့္လုပ္သူကို ေျပာျပီး ေျဖရွင္းခုိင္းလုိက္လို႔လား..'

'ငါ့ဆရာက မင္းကို အေရးမလုပ္လို႔ မင္းအေၾကာင္းကို.. သေဘာတရားအေနနဲ႔ေတာင္ မေျပာဘူး.. ဒါေပမယ့္ မင္းက ကံဆိုးျပီးေတာ့ကို ငါက တျခားဆီကေန သိလာခဲ့တာ.. ရွင္းယဲ့.. မင္း ေတာ္ေတာ္ အတင့္ရဲပါလား.. ငါ့ေရွ႕မွာေတာင္ လိမ္ညာဖို႔ ရဲဝံ့တယ္..'

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Where stories live. Discover now