အပိုင္း-၃၂

2.4K 241 2
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပိုင္း-၃၂)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ရင္းေအာ္.. အိပ္ေနရာမွ ႏိုးလာေတာ့ ဆရာက ရင္းေအာ္ နေဘးရွိ စားပြဲခံုအပုေလးကို လက္ျဖင့္ ေထာက္ထားျပီး.. မ်က္ဝန္းေတြကို ေမွးမွိတ္ထား၏။ ရင္းေအာ္ အိပ္ေနတာက တလင္းဂူထဲမွာပါ ဘယ္လိုလုပ္ျပီး ဆရာ့နန္းေဆာင္ထဲကို ေရာက္ေနတာလဲ..၊ နားမလည္ႏိုင္သလို တစ္ခ်က္ ေဝ့ၾကည့္ျပီးမွ.. ထရပ္လုိက္ျပီး.. နန္းေဆာင္အျပင္သို႔ အေရာက္တြင္.. လက္ေတြကို ျဖန္႔ၾကည့္လိုက္ျပီး.. ေဝွ႔ယမ္းလိုက္ရာ.. ပန္းေတြက အိပ္ေနရာမွ ႏိုးလာကာ ပြင့္လန္းသြားေတာ့ သေဘာတက် ျဖစ္ျပီး ျပန္ဖို႔ကို ေျခလွမ္းျပင္လိုက္ေတာ့..

'ရင္းေအာ္..'

'ဆရာ.. ႏိုးလာျပီလား.. ရင္းေအာ္ကို ဆရာ နန္းေဆာင္ထဲမွာ ေခၚထားတာလား..'

'မင္း အသက္လည္း မငယ္ေတာ့ဘူး.. ဒီအရြယ္မွာမွ အိမ္ေထာင္မျပဳဘူး ဆိုရင္.. ဘယ္အခ်ိန္ထိ ေနေနအံုးမွာလဲ မင္းရဲ႕စြမ္းအားကို လက္ဆင့္ကမ္းဖို႔ လိုအပ္ေနျပီ..'

'ဆရာ!!..'

'ဒီတစ္ၾကိမ္ မင္းထပ္ျပီး အိပ္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ အိမ္ေထာင္ျပဳ ကေလးေမြးျပီးမွ အိပ္ပါ..'

'အာ..'

ဆရာ႔ေရွ႕သို႔ ခ်က္ခ်င္း ေရာက္သြားမိျပီး.. ဆရာ့ကို တအ့ံတၾသ ေမာ့ၾကည့္မိကာ..

'ဆရာ.. နတ္ေဆးဆရာ ေခၚေပးရမလား..'

ေခါင္းေလးငံု႔လိုက္ျပီး ခပ္တိုးတိုး ဆိုေတာ့ ဆရာ့ရဲ႕.. ေဒါသပါေသာ မ်က္လံုးက ဝင့္ခနဲ..၊ ရင္းေအာ္ ခ်က္ခ်င္း ေခါင္းငံု႔သြားမိသည္။ ျပီးေတာ့မွ မ်က္ႏွာလြဲလုိက္ျပီး..

'ဆရာလည္း ေသခ်ာ သိေနတာပဲ ရင္းေအာ္က.. ဆိုးဝါးတဲ့ နတ္တစ္ပါးေလ.. ဘယ္နတ္သားက အနစ္နာခံျပီး ရင္းေအာ္ကုိ ယူမွာလဲ.. ရင္းေအာ္ သူမ်ားကို ဒုကၡမခံခုိင္း ေစခ်င္ပါဘူး..'

'မင္းမွာ အစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ ရွိေပမယ့္ မင္းအစ္ကိုၾကီးက သူ႔ကိစၥနဲ႔သူ ရႈပ္ေထြးေနတယ္ ဆိုေတာ့ မင္းကို မိဘေနရာမွာ ေနရာယူျပီး မင္းအတြက္ အိမ္ေထာင္ဖက္ ရွာဖို႔ ေမ့ေလ်ာ့ေနတယ္ ျပီးေတာ့ က်ိဳးလ်န္က မင္းကို ကူညီျပီး ေရြးခ်ယ္ေပးႏိုင္မွာ မဟုတ္ဘူး.. ငါက မင္းရဲ႕ဆရာ ဆိုတဲ့ ေနရာကို ယူထားေတာ့ မင္းအတြက္ အိမ္ေထာင္ဖက္ေကာင္း တစ္ေယာက္ေတာ့ ရွာေပးသင့္တယ္ မဟုတ္လား.. မင္းရဲ႕စိမ္းစမ္းျပာအိုင္မွွာ ၾကင္ရာေရြးပြဲ စီမံေပးရမလား.. ေကာင္းကင္မင္းၾကီးရဲ႕ သားေတာ္ နတ္မင္းသားကိုးနဲ႔ ေတြ႔ဆံုမလား..'

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang