အပိုင္း-၄၆

1.9K 185 6
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပိုင္း-၄၆)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

'သံုးလ သံုးလအတြင္း ခြဲျခားလို႔ ရတဲ့ ဒီဝိဉာဥ္ခြဲတာကို သူ ေလ့က်င့္ေနတာ.. ႏွစ္တစ္သိန္း နီးပါး ရွိေနျပီ.. က်ိဳးလ်န္..'

ဆစ္က်ီ ေျပာလုိက္တာကို က်ိဳးလ်န္ မ်က္ေမွာင္ကုတ္သြား၏။ ျပီးမွ.. မဆိုင္းမတြပဲ..

'ဆစ္က်ီ မင္းက.. ဝိဉာဥ္ေတြကို ခြဲျခားႏုိင္ဖူးတာလား..'

ဆစ္က်ီက ေခတၱမွ် တိတ္ဆိတ္သြားျပီး.. အေဝးသို႔ ေငးလိုက္ကာ.. ရုတ္တရက္ ေျပာလုိက္တာက..

'ေကာင္းကင္ညီလာခံမွာ.. မင္းနဲ႔လက္ဆက္ဖို႔ ဖုန္းယြဲ႔က ေတာင္းဆိုတယ္..'

'ဘာ!!.. ဒီေကာင္မေလး..'

က်ိဳးလ်န္လက္အတြင္းမွ ယပ္ေတာင္ငယ္ေလးက.. သစ္ပင္ေအာက္သို႔ ေလအေဝွ႔မွာ ေဝ့ကာ ဝိုက္ကာ က်ဆင္းသြား၏။ ထိုအရာကို က်ိဳးလ်န္က သတိမထားမိေသးပဲ.. ဆစ္က်ီ ေျပာလာမည့္ စကားတခ်ိဳ႕ကို ေမွ်ာ္လင့္ေနသည္။

'ေကာင္းကင္မင္းၾကီးက မ်က္ႏွာေတြ မည္းလာျပီး ဖုန္းယြဲ႔ကို လွ်ပ္စီးသံုးခ်က္ အျပစ္ေပးခဲ့တယ္.. မင္းသိတာပဲ က်ိဳးလ်န္ လွ်ပ္စီးသံုးခ်က္က ငါတို႔လို နတ္ဘုရားေတြ အတြက္ အျဖစ္သည္းဖို႔ မလိုေပမယ့္.. ဖုန္းယြဲ႔လို နတ္သူငယ္အဆင့္ပဲ ရွိေသးတဲ့ နတ္ငယ္ေလးကေတာ့.. ေသြးေတာင္အန္က်လာတယ္.. ဒါကို သူက လက္မေလွ်ာ့ေပးပဲ မင္းဆီကို ပို႔ေပးဖို႔ ထပ္ေတာင္းဆိုခဲ့တယ္..'

'ငါ သူ႔ကို သြားၾကည့္မယ္..'

က်ိဳးလ်န္က ထိုင္ေနရာမွ ထရပ္လုိက္ေတာ့.. ဆစ္က်ီက.. က်ိဳးလ်န္အား အလြန္းအမင္း အကဲပိုသည္ဟု ဆိုခ်င္ေသာ မ်က္လံုးတို႔ျဖင့္ ၾကည့္လာကာ..

'ေနာက္ေတာ့ ေကာင္းကင္မင္းၾကီးက.. သူ႔ကို နတ္ဆိုးေတြ ခ်ဳပ္ေႏွာင္တဲ့ နန္းေဆာင္မွာ ပိတ္ေလွာင္ထားလုိက္တယ္ အခုေတာ့..'

'ထပ္မေျပာနဲ႔ေတာ့..'

ထိုစကားက က်ိဳးလ်န္ သူ႔အနားက မေပ်ာက္ကြယ္ သြားခင္ ေနာက္ဆံုး ေျပာခဲ့ေသာ စကား ျဖစ္၏။ က်ိဳးလ်န္ သြားလုိက္ျပီ ဆိုမွ.. က်က်န္ေနခဲ့ေသာ က်ိဳးလ်န္၏ ငွက္ေမႊးယပ္ေတာင္ေလးကို.. ေကာက္ယူလုိက္ျပီး..

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora