အပိုင္း-၆၁

2.9K 234 18
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပုိင္း-၆၁)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

'ငါ မင္းကို စြန္႔ပစ္တယ္.. ယီမင္.. ငါ က်ိဳးရင္း.. မင္းကို စြန္႔ပစ္တယ္!!.. မင္းဘယ္ေတာ့မွ ငါ့ေရွ႕မွာ မေပၚလာနဲ႔!!.. ငါ မင္းကို စြန္႔ပစ္လိုက္ျပီ..'

သူမက ပါးျပင္ေပၚသို႔ ဆင္းက်ေနေသာ မ်က္ရည္ေတြကို လက္ႏွစ္ဖက္လံုးျဖင့္ အၾကမ္းပတမ္း သုတ္ပစ္လုိက္ျပီး တလင္းဂူအတြင္းမွ ပ်ံတက္သြားေတာ့၏။

'ရင္းေအာ္!!..'

~ရင္းေအာ္.. မင္းေျပာၾကည့္ပါအံုး.. မင္းရဲ႕ ရွင္သန္မႈအတြက္ တျခားအရာကို ေရြးခ်ယ္မိတာ ငါ မွားလား ဆုိတာကို မင္းေျဖၾကည့္ပါအံုး..~

သူမသြားလိုက္မွာက ခ်ီးရွီနတ္မင္း၏ အေမွာင္နန္းေဆာင္မွန္း သိႏွင့္ေနတာမို႔.. သူ လိုက္မသြားေတာ့ပဲ ေတာ္ဝင္နန္းေဆာင္သို႔ လာခဲ့လိုက္၏။ က်ိဳးလ်န္ နတ္မင္းက သူ႔ကို ျမင္ေတာ့ ထရပ္လုိက္ျပီး.. အစ္မေတာ္အား.. မ်က္ႏွာရိပ္ျပကာ အေဝးသို႔ သြားခိုင္း၏။ အစ္မေတာ္ သြားလုိက္ျပီးမွ က်ိဳးလ်န္ နတ္မင္းက..

'ယီမင္.. မင္းက အက်ိဳးသင့္ အေၾကာင္းသင့္လြန္းတဲ့ နတ္ပဲ မင္းဆီမွာ အေၾကာင္းရာ တစ္ခုခု တိတိက်က် မရွိပဲနဲ႔ ဒီနန္းေဆာင္ကို လာမယ္ ဆိုတာ ငါသိတယ္.. ေျပာပါ..'

'က်ိဳးလ်န္ နတ္မင္း ခ်ီးက်ဴးလြန္ေနပါျပီ ဒီတစ္ၾကိမ္ ယီမင္ ေတာ္ဝင္ နန္းေဆာင္ကို ေရာက္လာတာက က်ိဳးလ်န္ နတ္မင္းဆီက ေသရည္အိုးအနည္းငယ္ကို ေတာင္းဖို႔ပါ..'

'အိုး!!.. ေကာင္းကင္ျပည္က အိမ္ေရွ႕မင္းသားက ေမြးကတည္းက ေသရည္ကို ျငင္းဆန္တယ္လို႔ ၾကားဖူးတယ္.. ၾကည့္ရတာ ဒီေျပာဆိုမႈက အပိုေတြ ျဖစ္မယ္ ထင္တယ္..'

'ယီမင္ ေမြးလာကတည္းက ေသရည္ေသာက္ျပီး စကားေျပာဆိုဖို႔ အခ်ိန္ နည္းပါးခဲ့တာကိုပဲ.. အျပစ္တင္ရမယ္..'

'ေကာင္းျပီ.. ငါမင္းနဲ႔ ေျပာဆိုမေနေတာ့ဘူး.. ငါ့မွာလည္း လုပ္ဖို႔ ေတြးထားတာေတြ ရွိတယ္.. ေရေအးေခ်ာက္ကို ေနာက္ခုႏွစ္ေလာက္ ဆိုရင္ ယြဲ႔ေအာ္က ေရေအးေခ်ာက္မွာ ႏွစ္တစ္ေသာင္းေနထိုင္ရမယ္ ေရေအးေခ်ာက္ဆိုတာက မင္းသိတဲ့အတုိင္းပဲ နတ္ေတြဆိုရင္ေတာင္မွ စြမ္းအားနည္းရင္ ေအးခဲျပီး.. မက်န္းမမာ ျဖစ္ႏုိင္တယ္.. ယြဲ႔ေအာ္က ကေလးေမြးျပီးတာနဲ႔.. သြားေနရမယ္ ဆိုရင္.. ငါ့ကေလးကိုေကာ ငါ့ဇနီးကိုပါ အဆင္ေျပဖို႔ ငါ စီစဥ္ရမွာ..'

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora