အပိုင္း-၃၄

2.3K 222 1
                                    

စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ (အပိုင္း-၃၄)

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

သူမအိပ္ေပ်ာ္သြားျပီးမွ.. သူမအား ေလာကသံုးခုႏွင့္ ကင္းေဝးရာသို႔ သယ္သြားလိုစိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚမိသည္။ သို႔ေသာ္.. သူမက က်ိဳးရင္း နတ္ဘုရားမ ျဖစ္ေနျခင္းမွာ..၊ သူ သက္ျပင္းသာ ခပ္ဖြဖြ ခ်လိုက္မိသည္။ အခုေနမွာ သူမက အိပ္ေနလို႔ ျငိမ္သက္ေနတာ ျဖစ္ႏုိင္ေသာ္လည္း.. ႏိုးလာတာနဲ႔ သူမ၏အသားကို အခြင့္မရွိပဲ ထိေတြ႔သည္ဟု စြပ္စြဲႏုိင္ေသးသည္။ အတန္ၾကာေတာ့ က်ိဳးဖန္႔သုန္ နတ္ဘုရားက အိမ္ေတာ္ နတ္သူငယ္ တခ်ိဳ႕ႏွင့္အတူ မီးအိမ္မ်ားႏွင့္ ေရာက္လာျပီး သူမအား လွမ္းၾကည့္လုိက္ကာ..

'ရင္းေအာ္.. သူ ဘယ္လိုလုပ္ျပီးေတာ့ အိပ္ေနတာလဲ ဒီေကာင္မေလး ငယ္ကတည္းက ေတြ႔ကရာ အိပ္တဲ့ အက်င့္က မေပ်ာက္ေသးဘူး..'

'က်မ္းဂန္ေတြ ထားတဲ့ ေနရာကို သြားေနရင္းနဲ႔ လမ္းေပ်ာက္သြားလို႔ပါ..'

က်ိဳးနတ္ဘုရားက သူ႔အား တအံ့တၾသ ၾကည့္လာေသာ္လည္း..

'ဒီေကာင္မေလး အသက္ ဘယ္ေလာက္ ရွိျပီလဲ အခုထိ လမ္းေပ်ာက္ေနတုန္းလား..'

က်ိဳးဖန္႔သုန္ နတ္မင္းေျပာေနစဥ္မွာပဲ သူမက လူးလြန္႔လာျပီး.. မ်က္လံုးေတြ ပြင့္လာခဲ့သည္။ ျပီးမွ..

'ကိုၾကီး!!.. ဒီမွာ ဘယ္လို ေရာက္လာတာလဲ.. ဒါက အေမွာင္ နန္းေဆာင္ ေနာက္တစ္ခုလား..'

သူ႔လက္ေမာင္းေပၚတြင္ ပါးေလး ေဖွးတင္ရင္း ေျပာလာေသာ သူမ၏ အျပဳအမူက..၊ သူ႔ကို တအံ့တၾသ ျဖစ္ေစသည္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအျပဳအမူေလးက ဘယ္သူလဲ ဆုိတာကို သူသိသည္။ အဆံုးရံႈးခံလိုက္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားေသာ အျပဳအမူေလးေတြ..၊ ဒါက သူ႔ရဲ႕ ရင္းေအာ္..၊သူ မ်က္ရည္စ တခ်ိဳ႕ သိုင္းရစ္လာျပီး သူမ ပါးျပင္ေလးကို လက္ျဖင့္ ခပ္ဖြဖြေလး ကိုင္လုိက္ေတာ့ သူမက.. သူ႔လက္ေတြကို ဆုပ္ကိုင္လာျပီးလွ်င္..

'အဟီး.. ဘာလဲ ရင္းေအာ္ မ်က္ႏွာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ..'

သူမက သူ႔လက္ကို သူမပါးေလးေပၚမွာပဲ ထပ္ကိုင္လုိက္ျပီး.. သူ႔မ်က္ႏွာကို တေမ့တေမာ ေငးၾကည့္လာရင္း.. သူ႔မ်က္ဝန္းေတြ ထဲသို႔ ခပ္နက္နက္ စိုက္ၾကည့္ကာ.. မ်က္ႏွာေလးက ျပံဳးေနရာမွ တည္သြားသည္။ ျပီးေတာ့မွ..

The Legend of Azure Lake (စိမ့္စမ္းျပာေရအိုင္မွ အလြမ္းဒ႑ာရီ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora