18. kapitola

1.4K 65 0
                                    

Ďakujem za krásne komentáre, votes a vašu podporu. Užite si časť😍😍.

Bozky _Amy_january 💋💋

„Jeremy, ja predsa nie som malá. Viem sa o seba postarať aj sama." len, čo to dokončila, prisal sa jej na pery, aby ju na chvíľu umlčal. Nechcel sa s ňou teraz hádať, ale chcel, aby pristúpila na jeho možnosť.

Láskavo jej prechádzal jazykom po perách, pomaly ju ochutnával. Skúmal teplé vnútro jej úst, ktoré si to priam žiadalo.

„Neprotestuj, prosím. Už som sa o teba dnes bál dosť." povedal pomedzi bozky, pričom ju neprestával bozkávať.

Keď sa konečne od seba odlepili, súhlasila.

„Ale musím si ísť domov po nejaké veci."

„Čo si len zaželáš." usmial sa a venoval jej ešte jeden bozk.

Z nemocnice ich prepustili niečo po tretej ráno. Mercy bola taká unavená, že ledva stála na nohách. Jeremy to videl a preto nenechal nič na náhodu.

Zobral si ju na ruky, akoby nevážila ani gram a spolu vyšli z nemocnice. Jeremy zavolal taxík, pretože jeho auto stálo stále pred budovou, kde sa konal ten nešťastný večierok.

Odviezli sa pri auto a nasadli doň. Jeremy ju opatrne zapásal, lenže Mercy medzitým stihla zaspať. Pobozkal ju na čelo a naštartoval.

Keď zastavil pred jej domov, musel ju zobudiť, aj keď vôbec nechcel.

„Srdiečko, sme pred tvojím domom." pošepkal a pohladil ju po líci.

„V kabelke sú moje kľúče. Prosím ťa, choď do mojej spálne a vezmi mi nejaké čisté veci na prezlečenie." poprosila ho a v polospánku ho pohladila po líci a pritiahla si ho do nežného bozku.

„Vôbec nevládzem." priznala a oprela sa naspäť.

„Len si pospi. O chvíľu som tu."

Odomkol si a pohľadal jej spálňu. Zažal si svetlo, ktoré oslnilo jej izbu. Zostal príjemne prekvapený, akú peknú izbu mala. Závesy dlhé po zem boli ozdobou celej jej izby. Bledožltá farba sa tiahla po všetkých štyroch stenách. Vôňa vábila jeho zmysly, lákala ho.

Otvoril skriňu a vybral z nej kvetované šaty. Boli v ľúbeznom modrom odtieni, ktorý jej tak pristal. Prešiel pri nízku komodu a otvoril prvý šuplík.

Očarila ho zásoba spodnej bielizne, ktorú mala. Cez čipku až po sexi korzet. Jeremy nahlas preglgol, pretože mu v hlave začali víriť rôzne predstavy.

Vytiahol však elegantnú bielu sadu, ktorá vyzerala, akoby ju ani nepoužívala.

„Perfektné." povedal sám pre seba a zobral všetky prichystané veci.

Vrátil sa naspäť do auta a vyrazil. Doniesol ju do domu a položil ju na posteľ vo svojej izbe.

„Mercy, zlatko, musíš sa prezliecť." pošepkal jej blízko ucha a prešiel jej prstami po perách.

„Uhm." povedala a posadila sa. Oči mala stále zatvorené, začala si sťahovať ramienka šiat, pričom sa postavila.

Jeremy na ňu iba hľadel, neschopný urobiť hocijaký pohyb.

„Mercy." ohlásil ju chrapľavým hlasom. Nereagovala, iba sa vyzliekala. Otočila sa a poprosila ho.

„Rozopni mi zips." povedala bez akejkoľvek emócie.

„Nemyslím si, že to je dobrý nápad, srdiečko." snažil sa jej to vyhovoriť. Hovoril pritom medovým hlasom, ale nič nepomáhalo.

„Už chcem ísť spať, prosím, poponáhľaj sa."

Jeremy to nechápal. Musela byť námesačná, pretože oči mala stále zatvorené.

„Tak fajn." zhlboka sa nadýchol a potiahol bežec na zipse dolu.

Stále stála chrbtom k nemu, keď látka šiat skĺzla po jej tele.

Zaskočilo ho, že na jej tele zostali iba nohavičky, žiadna podprsenka.

„Toto nie." pošepkal si sám pre seba, pretože si bol vedomý, že toto je priveľká skúška.

„Zostaň tak!" prikázal jej a pobral sa zobrať jedno veľké tričko. Ani raz na ňu nepozrel, nemohol. Keby jeho oči našli jej telo, neovládol by sa.

Keď sa vrátil naspäť, Mercy už ležala v jeho posteli zahrabaná v jeho perinách.

„Bože, pomáhaj mi." povedal a pozrel hore.

Posadil sa na okraj postele a odokryl ju. Bol si vedomý toho, že keby ju nechal tak, podozrievala by ho, a to nemohol dopustiť.

Otočila sa na neho a ukázala sa mu, nevedome, v celej svojej kráse.

Svetlo, ktoré matne osvetľovalo izbu dopadalo na jej ladné krivky. Hneď, ako sa dotkol jej ruky, celé telo sa jej naplo. Ňadrá čakali na jeho dotyk, ktorý však neprichádzal.

Jeremy sa ovládal tak, ako ešte nikdy v živote.

Bola krásna a Jeremy si to plne uvedomoval. Pevné prsia a ladné krivky ho lákali, ba priam si ho žiadali, našťastie, dokázal v sebe potlačiť mužský pud.

'Len ju obleč.' opakoval si stále v mysli.

Rýchlosťou blesku jej prevliekol tričko cez hlavu a zakryl až po uši. Vtisol jej posledný bozk do vlasov a opustil jej izbu.

Sám, zmorený dnešným dňom, doprial si jednu rýchlu sprchu. Pokúsil sa zaspať, no márne. Stále mal v mysli obraz jej obnaženého tela.

Pred svitaním upadol do tvrdého spánku, z ktorého ho len tak niečo neprebudí.

Mercy sa zobudila tesne pred obedom. Poobzerala sa po miestnosti a zistila, že naozaj je u Jeremyho doma. Privoňala si k prikrývke a blažene zastonala.

Postavila sa z postele a zamierila do kúpeľne. Až keď sa uvidela v zrkadle, zistila, čo má vlastne na sebe. Jeremyho veľké tričko a pod ním iba nohavičky.

Chvíľu na seba hľadela s vygúlenými očami a snažila sa spracovať túto informáciu s chladnou hlavou.

'Nie je to tak, ako to vyzerá.' presviedčala samú seba.

Vedela, že Jeremy je dobrý človek a nikdy by jej neublížil. Nechcela pokaziť to, čo je medzi nimi nejakým nedorozumením. Bála sa však vysvetlenia.

S malou dušičkou vošla do hosťovskej izby, ktorá bola hneď oproti tej jeho.

Zaklopala, avšak nik neodpovedal. Pootvorila teda dvere a nazrela dnu.

Jeremy tvrdo spal na bruchu. Vydával pri tom zvuky, ktoré ju donútili usmiať sa.

„Jeremy?" zašepkala, pretože ho nechcela zobudiť príliš drastickým spôsobom.

Spravila dva kroky a drevená podlaha zavŕzgala. Sadla si na okraj postele a rozmýšľala, čo má teraz urobiť. Vypariť sa nemohla, to by mu nespravila, keď sa o ňu včera postaral.

Chcela odpovede na svoje otázky, a tak položila svoju horúcu dlaň na jeho chrbát.

Prechádzala ňou hore a dolu, až pokým sa nezobudil.

Otočil hlavu na ňu a lenivo sa usmial.

„Dobré ráno." pozdravil ju chrapľavým a až príliš sexi hlasom.

„Dobré." zašepkala, pričom sa jej motýle rozleteli po bruchu.

„Chcela som sa spýtať niečo ohľadom včerajšku, ale nevedela som, kedy sa zobudíš." povedala a previnilo na neho hľadela.

Fuu, tam je nejako horúco😜😂.

KRIŠTÁĽOVO NEBESKÁ |DOKONČENÉ| ✔Where stories live. Discover now