Kapitolu venujem Kurokawai a Malencia21. Milujem vás, kočky❤️!
Ahojte, čitatelia.
Dnes taká kratšia kapitola, ale zato plná emócií😚.
Ďakujem za krásne komentáre a votes, ktoré vždy potešia😍😋.
Užite si časť😍.
Bozky _Amy_january ❤️❤️
Sledoval, ako mu zaspáva v náručí. Zľahka pootvorené pery, mihalnice ligotajúce sa v nočnom svetle, všetko do seba krásne zapadalo.
Vždy, keď bol s ňou, nevnímal okolitý svet. Žiadna krutosť ani zlo neexistovalo.
Srdce mu pokojne bilo, bol naozaj šťastný. Toto milovanie bolo iné ako všetky ostatné.
Bolo v niečom zvláštne, ale zato príjemne utišujúce.
Palcom jej zastrčil za ucho neposlušný prameň vlasov, chvíľu podržal dlaň na jej líci. Ružovkasté odtiene jej plávali na pokožke.
Rukami ho objala ešte viac, sotva sa mohol nadýchnuť. Spomínal, čím ho vlastne okúzlila. Bola to jej nevinnosť a bezbrannosť, ktorú uvidel v jej očiach hneď prvý deň? Alebo to bola jej odvážna a hravá stránka, ktorú ukazovala iba jemu.
Všimol si, že pri ňom je iná, sama sebou.
„Ľúbim ťa." pošepkal jej do vlasov a aj on sa pobral do ríše snov.
*
Jeremy sa zobudil na nepríjemný tlak, ktorý ho ťažil na bruchu. Pomaly otvoril oči a pred sebou uvidel anjela.
„Dobré ráno." popriala mu Mercy, pričom na neho hľadela z výšky. Obkročmo mu sedela na bruchu, cerila svoje zúbky.
„Aj tebe." povedal chrapľavým hlasom, ktorý v Mercy zapálil ďalší plamienok túžby, a pohladil ju po obnažených stehnách.
„Dúfam, že mama nedostane infarkt, keď ťa tu zbadá." zasmiala sa spolu s Jeremym.
„Poďme to zistiť." šikovne ich postavil z postele, pričom z nich skĺzla ľahká prikrývka. Obaja stáli pred sebou nahí, skúmavo na seba hľadeli.
Dotýkali sa jeden druhého, nežne sa bozkávali, skrátka sa správali ako čerstvo zaľúbený pár.
Lenivo sa poobliekali a slimačím tempom sa presunuli do kuchyne, kde ich čakali raňajky.
Oboch.
„Dobré ráno, pani Tireyová." zaprial Jeremy a potichu sa usadil na stoličku oproti.
„Dobré ráno, Jeremy."
Mercy si k nemu okamžite prisadla a začala ho upokojujúco hladiť po celej dĺžke jeho mohutného stehna.
Nevedeli prečo, no obaja hľadeli na Annie previnilo. Jeremy sa cítil ako nevychovaný chlapec, ktorý vtrhol na cudzí pozemok po niečo, čo mu patrí.
„Stalo sa niečo?" opýtala sa ich zrazu Annie.
Jeremy sa radšej venoval svojmu tanieru, akoby sa mal pripojiť do rozhovoru, ktorý nebude vôbec príjemný.
„Myslíte si, že mi nenapadlo, že Jeremy to bez teba nevydrží viac ako dvanásť hodín?" odrazu sa začala smiať, čím upriamila Jeremyho pozornosť.
ꞌNebude to až také zlé.ꞌ pomyslel si a opäť si odhryzol z krajca maslového chleba.
Obaja sa cítili ako nejaký záškoláci, Mercy vystúpila na tvár červeň a Jeremy ju nepatrne pohladil po líci, akoby to bola bežná vec.
Stáli si za svojím presvedčením, že nič nehovoriť bude lepšie, ako povedať čokoľvek.
„Vieš, mladý muž, nemala by som ťa k nej pustiť, až kým nebudeš jej snúbenec." oznámila mu provokačne, ale to určite netušila, čo to s Jeremym spraví.
Krajec chleba mu zastal v polovici cesty do úst, nedokázal urobiť nijaký pohyb.
„Mami!" skríkla zhrozene Mercy, ktorej sa v očiach odrážal strach. Nechtiac zhodila porcelánový tanier na zem, kde sa roztrieštil na márne kúsky.
„Och!" zavzdychala a zohla sa, aby mohla črepy šikovne pozbierať. Jeremy bol však rázom pri nej a poľahky ju postavil na vlastné nohy. Pozeral jej do očí, aby v nich vyčítal hocijakú emóciu, ale snažil sa márne.
Posadil ju na stoličku a pohladil po ruke. Vrátil sa k črepom, všetky ich vyzbieral a zahodil do koša.
Annie sa medzitým stihla vypariť z kuchyne a prenechala im súkromie v tejto napätej atmosfére, ktorú znenazdajky spôsobila.
„Mercy-" začal, avšak nepustila ho k slovu.
„Musím si dať sprchu." povedala najrýchlejšie, ako vedela a rezkým krokom zvolila ústup.
Jeremy nemal šancu nič povedať, ani keby veľmi chcel. Možno to bolo dobré, veď keby chcela, určite by sa s ním o tom porozprávala. Možno si iba myslela, že je na to priskoro.
Sám si nebol istý, čo jej chcel povedať. Jedno však vedel, miloval ju.
„Mercy?" zaklopal jej o nedlhú chvíľu na dvere kúpeľne.
Po pár minútach, kedy si myslel, že v niečom pochybil, otvorila dvere a vecne na neho pozrela.
„Potrebujem sa porozprávať s Joeom." vyslovila s chladnou tvárou, pričom mu stále hľadela uprene do očí.
V Jeremy náhle vzbĺkol hnev, ani nevedel prečo.
„To ti teda nedovolím." chytil ju za obe ruky a priamo na ňu pozeral.
Chvíľu po sebe kričali, chvíľu obidvaja plakali, a keď sa konečne udobrili, obaja sedeli v aute za tým zvrhlíkom.
Zásnuby 🤔😅?
ESTÁS LEYENDO
KRIŠTÁĽOVO NEBESKÁ |DOKONČENÉ| ✔
RomanceLáska je cit, ktorý sa nikomu nevyhne a ktorý zamáva každým človekom. Jeremy bol doteraz spokojný so svojím životom a myslel si, že mu nič nechýba. Všetko sa však zmenilo, keď uvidel Mercy. UPOZORNENIE: v príbehu sa nachádzajú scény nevhodné pre čit...