#25 Boska jesteś

2.7K 90 12
                                    

+18
Na imprezie:
-Cześć.-przywitała nas piękna dziewczyna z zielonymi oczami. Prawdopodobnie była to Klaudia.

Chłopaki przytulili ją na przywitanie.

-A ty zapewne jesteś Sylwia?-zapytała podając mi dłoń-Klaudia, miło mi-uśmiechnęła się.

-Tak, zgadza się. Sylwia-również podałam dłoń.

-Napijecie się czegoś?-zapytała.

-Wódka-odpowiedział Adrian bez zastanowienia.

-Whisky-powiedzieliśmy w tym samym momencie z Igorem, na co się zaśmialiśmy.

-Widzę, że idealna z was para-klepnęła delikatnie nasze ramiona i się zaśmiała.

-Ja piwo-powiedział Kacper.

-Ja również whisky-powiedział Grucha siadając na kanapę.

Usiadłam obok Igora i Klaudii. W tle leciała głośna muzyka. Na domówce było jeszcze dużo nieznanych osób.

-To jest moja była-wskazał mi Igor.

-Nie oddam Cię-uśmiechnęłam się do chłopaka na co on musnął delikatnie moje usta.

-Pamiętasz co mi obiecałaś?-wyszeptał do ucha.

-Tsa-odpowiedziałam biorąc łyk whisky.

-Toaleta jest wolna-poruszał delikatnie brwiami.

-Idziemy?-zapytałam delikatnie przejeżdżając palcem po dłoni chłopaka.

-Tak-złapał mnie za rękę-Zaraz wrócimy-powiedział do tłumu, który i tak nas nie słyszał.

Zamknął drzwi łazienkowe na kluczyk.

Powoli rozpiął moją sukienkę i zdjął swoje ubrania.
Zaczął całować moją szyję. Delikatnie oparł mnie o umywalkę i wszedł we mnie.
Zaczęłam głośno jęczeć i krzyczeć imię szatyna.

***
-Boska jesteś-wyszeptał kiedy skończyliśmy.

-Ty też-zbliżyłam nasze usta w długi pocałunek.

_______________________________
Bardzo przepraszam za trochę krótszy rozdział. Następny będzie dłuższy 😄❤️

This is my sister-ReTo [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz