Adrian został w szpitalu z Pauliną, mimo tego, że mówiliśmy mu, żeby jechał lepiej odpocząć do domu. Mógłby wtedy przyjechać rano. Ale Adrian był uparty... Widać było, że bardzo kocha Paulinę i zależy mu bardzo.
-Chodź, bo już spałaś mi na ramieniu.-powiedział Igor obejmując moje ramię ręką.
Usiadłam i zamknęłam auto. Od razu zasnęłam w aucie.
*Igor*
Zaparkowałem auto przy mieszkaniu. Wziąłem dziewczynę na ręce. Nie chciałem jej budzić. Zaniosłem do sypialni i położyłem się obok niej mocno ją przytulając.*Sylwia*
Rano:
Obudziłam się przytulona do Igora.-Jak tam?-usłyszałam od chłopaka.
-Dobrze.-westchnęłam.
-Wyspana?-dopytał.
-Trochę nie, trochę tak-zaśmiałam się i wtuliłam się w toros chłopaka.
Igor wplątał delikatnie swoje palce w moje włosy.
-Pojedziemy dzisiaj do Pauli, hmm?-dopytał, na co pokiwałam głową na tak.
-Pójdę się ogarnąć, kochanie...-powiedziałam.
-Jeszcze chwilkę. Kocham Cię przytulać-mruknął.
-Ja Ciebie też. Bardzo-wtuliłam się jeszcze bardziej w chłopaka.
30 minut później:
Wstałam, ogarnęłam się trochę. Postawiłam dzisiaj na bardzo lekki makijaż.-Kotuś, jedziemy teraz czy później?-upewniłam się.
-Jak chcesz.-odpowiedział-Zjedz coś.-podał mi talerz z jajecznicą.
-Ooo mniam. Dziękuję-musnęłam delikatnie jego usta.
-Nie ma za co. Pójdę wziąć prysznic.-uśmiechnął się zamykając łazienkę.
***
Przyjechaliśmy do szpitala.
Od razu w oczy rzucił się Adrian, który spał trzymając rękę Pauliny.-Cześć Paula-przywitałam się z przyjaciółką. Przytuliłam ją na przywitanie.
Wyglądała lepiej, zdecydowanie...
-Hej-uśmiechnął się Igor przytulając również ją.
-Hej kochani-uśmiechnęła się.-Nie chciał iść do domu-powiedziała i spojrzała na Adriana.
-Ej-Igor starał się go obudzić.
-Co, co... Gdzie ja jestem?-obudził się.-A no tak...-spojrzał na Paulinę.
-Zawiozę Cię do domu.-powiedział Igor pomagając wstać mu z krzesła.
-Nie. Ja zostanę z Pauliną.-oznajmił.
-Przyjdziesz do Pauli jak się porządnie wyśpisz!-powiedział stanowczo Igor-Chodź, chodź.
-Kocham Cię-wyszeptał do Pauli składając na jej ustach pocałunek.
-Ja ciebie tez-uśmiechnęła się.
-Zaraz wrócę-powiedział Igor dając mi buziaka na pożegnanie.
-Oki.-uśmiechnęłam się.
CZYTASZ
This is my sister-ReTo [CAŁA]
FanficSiostra Adriana (Sylwia) przyjeżdża na wakacje do niego i jego przyjaciół: Dawida (Grucha), Igora (Reto) i Kacpra. Relacja z Igorem się powiększa, czy wyniknie z tego miłość, a może tylko przyjaźń, albo będą wrogami?