Nowy dzień:
-Cześć-przywitałam się z chłopakiem.-Dzień doberek-pocałował delikatnie moje usta.-Zabieram Cię dzisiaj w cudowne miejsce.-dodał spoglądać na moją reakcję.
-Ooo, jak super-ucieszyłam się-A jakie to cudowne miejsce?-zapytałam.
-Zobaczysz-dał buziaka w moje usta.
-Oki-odpowiedziałam-Bardzo się cieszę-dodałam.-Pójdę się ogarnąć-wstałam.
Pomalowałam się delikatnie.
Ubrałam się tak:
-Moja najpiękniejsza-skomentował.
-Kocham Cię-wysłałam buziaka w powietrzu.
-Ja Ciebie też-uśmiechnął się.-Chodź tu do mnie-wskazał miejsce obok niego.
-Hmm-mruknęłam kładąc się na toros Bugajczyka.
-Mógłbym tak leżeć z tobą całą wieczność-wyszeptał na co się uśmiechnęłam.
-Ale musisz wstać i się ogarnąć-zaśmiałam się.
-Niestety-przeciągnął się.
*Igor*
Stanąłem i udałem się do łazienki.
Usłyszałem dźwięk SMS, był to Adrian.Adrian: Elo Byku! Jedziemy dzisiaj z Paulą kupić jakieś rzeczy do porodu. Kurwa! Boje się tego wszystkiego.
Igor: 🙄🙄 XDDDD Stary, boisz się kupić rzeczy? Luuuudziee....
Adrian: Nie kupić rzeczy. Ale to wszystko przypomina mi, że zaraz poród, a tego się boje, że nie poradzimy sobie. 😪
Igor: Poradzicie... Już tak nie panikuj, stary. Bo jak nie wy to kto??
Adrian: Stary, dzięki za ogromne wsparcie.
Igor: Nie ma za co. My zawsze z Sylwią wam pomożemy. 🙂
Wyszedłem z łazienki. Ku moim oczom pojawiła się moja piękna brunetka. Z dnia na dzień była coraz bardziej piękniejsza i seksowniejsza.
Zbliżyłem nasze usta w długi pocałunek. Wziąłem ją na ręce i poszliśmy do sypialni. Położyłem ją na łóżku i nadal całowałem.
-Igi, dopiero się ubrałam-zaśmiała się.
-Trudno-uśmiechnąłem się.
CZYTASZ
This is my sister-ReTo [CAŁA]
FanficSiostra Adriana (Sylwia) przyjeżdża na wakacje do niego i jego przyjaciół: Dawida (Grucha), Igora (Reto) i Kacpra. Relacja z Igorem się powiększa, czy wyniknie z tego miłość, a może tylko przyjaźń, albo będą wrogami?