Po powrocie do domu usiadłam na krześle w kuchni.
-Piwa?-zapytał Grucha otwierając lodówkę.
-Ooo tak, chętnie.-posłałam delikatny uśmiech.
-Proszę-podał mi butelkę z piwem.
-Dzięki.
-Chcesz pogadać?-wszedł do kuchni Igor.
-Chyba nie-odpowiedziałam.
Muszę powiedzieć, że jak poznałam lepiej Igora, to zmieniam o nim zdanie. Coraz bardziej zaczynam go lubić.
-Przepraszam za tamtą kłótnie przed tą akcją-zaczął.
-Nie ma sprawy. Ja też trochę, a nawet bardzo przegięłam. A ty miałeś racje.
-Ty też miałaś-posmutniał-Zmieniam panienki jak rękawiczki i trudno mi się tego oduczyć-spojrzał prosto w moje oczy i oparł się o blat.
-Ale wierze, że się zmienisz-uśmiechnęłam się.
-Chciałbym bardzo się zmienić. Ale jakoś brak mi motywacji. Nie ukrywam podoba mi się życie Bad boya-zamknął oczy-Lubię być niegrzecznym chłopakiem.
-Zauważyłam.
-Laski mnie kręcą-dodał.
-To też zauważyłam.
-Chciałbym mieć dziewczynę, która będzie na poważnie.-usiadł obok mnie.
-A ja chłopaka, który mnie nie zrani.-wzięłam łyk piwa-Raczej trafiam na takich dupków, którzy cholernie łamią serca.
-A ja na puszczalskie szmaty-powiedział otwarcie.
Usłyszałam, że dzwoni do mnie telefon.
Mama: Halo.
Ja: No cześć mamo.
Mama: Adrian mi o wszystkim opowiedział. Słońce, może najlepiej będzie jak wrócisz do domu, co?
Ja: Też o tym myślałam, ale raczej nie.
Mama: Może wezmę urlop i do was przyjadę.
Ja: Nie trzeba mamo. Naprawdę. Radzimy sobie. Byłam dzisiaj na policji, jak będzie coś wiadomo więcej o Oliwierze to cię na pewno poinformuje.
Mama: No jak wolisz. Kocham Cię córciu.
Ja: Ja Ciebie mamo tez.
-Mama chce żebym wróciła do domu.-powiedziałam Igorowi.
-A ty chcesz?-dopytał.
-Zastanawiałam się nad tym, ale nie, raczej nie-uśmiechnęłam się w stronę chłopaka.
-To dobrze-powiedział.
-Co?-zdziwiłam się słowami Igora.
-Tzn. Twoja decyzja-poprawił się.
-Ok-powiedziałam.-Zaczynam Cię jakoś lubić. Jesteś spoko nawet.-przyznałam.
-Ty też-uśmiechnął się-Polubiłem Cię-powiedział.
CZYTASZ
This is my sister-ReTo [CAŁA]
FanficSiostra Adriana (Sylwia) przyjeżdża na wakacje do niego i jego przyjaciół: Dawida (Grucha), Igora (Reto) i Kacpra. Relacja z Igorem się powiększa, czy wyniknie z tego miłość, a może tylko przyjaźń, albo będą wrogami?