*Sylwia*
-Tutaj masz wolny pokój-wskazałam.-Dzięki jeszcze raz-spojrzał na mnie z uspokojeniem.
-Nie ma za co-posłałam Aleksandrowi udawany uśmiech.
***
Następny dzień:
Obudziłam się przez krzyki, jakie były w kuchni.-Spokój!-warknęłam w stronę chłopaków, którzy kłócili się.
-Ten skur...-chciał dokończyć.
-Igor! Licz się ze słowami-warknął w jego stronę Olek.
-Dobra, nie mam ochoty na Ciebie patrzyć-powiedział Igor łapiąc mnie za rękę.
Poszliśmy do sypialni.
-Od rana się kłócicie-przewróciłam oczami.
-Nie mogę strawić tego człowieka, z resztą on mnie też-przyznał.
-To nie zbliżajcie się do siebie-ruszyłam ramionami.
-Wiem... Tak jakoś wyszło-usiadł obok mnie.
-Mogę wejść?-zapytał Olek pukając do drzwi.
-Nie!-warknął Igor.
-Dobra, kotuś nie zaczynaj-upomniałam chłopaka-Wejdź-powiedziałam tak, żeby usłyszał mnie Olek.
-Dzięki, przynajmniej ty jesteś normalna. A ty Igor jesteś skończymy idiotą-powiedział zaraz przy wejściu.
-Olek! Możesz przestać! Serio mówię-zrobiłam wrogą minę.-Nie zachowujcie się jak dzieciaki z przedszkola-dodałam.
-Czego chciałeś?-zapytał Igor.
-Porozmawiać z wami.
-Mów-powiedziałam.
-Mógłbym zostać trochę dłużej o tydzień. Byłbym na dwa tygodnie.-zapytał z nadzieją.
-Nie ma takiej opcji-powiedział dokładnie Igor.
-No dobra-jęknął-Będę musiał coś wymyślić-oznajmił i wyszedł z naszej sypialni.
-Ale ten człowiek mnie wkurza-rzekł Bugajczyk delikatnie wkurzony.
-Mnie też-przyznałam.
***
Byliśmy w salonie i oglądaliśmy film.-Wychodzę!-oznajmił Aleksander.
-Po chuj się tłumaczysz-jęknął Igor.
-Wyluzuj dzieciaku-przyznał Olek.
-Dzieciaku?-spojrzał na niego wrogo-Wypierdalaj-warknął próbując stanąć i przywalić bratu.
-Uspokój się Igor-złapałam go mocno za rękę żeby nie pobił Olka-A ty Olek nie zaczynaj, bo sam zachowujesz się jak dziecko-przyznałam.
CZYTASZ
This is my sister-ReTo [CAŁA]
FanfictionSiostra Adriana (Sylwia) przyjeżdża na wakacje do niego i jego przyjaciół: Dawida (Grucha), Igora (Reto) i Kacpra. Relacja z Igorem się powiększa, czy wyniknie z tego miłość, a może tylko przyjaźń, albo będą wrogami?