-Proszę-podał każdemu dania.
-Dziękujemy-odpowiedzieliśmy prawie chórem, poza Adrianem.
Rozumiem, że można być zazdrosnym, ale w tym też należy mieć umiar. A Adrian w tych sprawach zachowuje się jak dziecko.
-Możemy pogadać?-zapytał Adrian spoglądać na mnie.
-Tak, jasne. Tutaj czy w cztery oczy?-dopytałam.
-Cztery oczy-oznajmił.
Wstałam i wyszłam z Adrianem z restauracji.
-Co się dzieje?
-Wydaje mi się, że Paulina mnie zdradza.-oznajmił.
-Coooo? Serio?-nie dowierzałam.
-Wydaje mi się, że tak-westchnął i zapalił papierosa.-Chcesz?-zapytał, na co pokiwałam, że tak i wzięłam.
-Może Ci się zdawać tylko. Wątpię, żeby Paulina Cię zdradzała-spojrzałam prosto w oczy Adriana-Musisz z nią porozmawiać.
-Wiem, że muszę, ale nie wiem jak.
-Może chcesz żebym ja z nią porozmawiała, hmm?-zapytałam.
-Chyba nie... Muszę sam dać radę.
-Ale dlaczego tak w ogóle myślisz, że Cię zdradza, hmm?
-Często wychodzi gdzieś po południu, wraca bardzo późno.-powiedział dokładnie.
-Ale to nie oznacza, że Cię od razu zdradza.-przyznałam, chociaż zaczęłam sama się zastanawiać czy Adrian czasem nie mówi prawdy.
-Ja porozmawiam z Pauliną-powiedziałam stanowczo.
***
-Paulina chodź ze mną na chwilkę...-poprosiłam dziewczynę, na co poszła ze mną.-Tak?
-Nie wiem jak zacząć... Adrian myśli, że go zdradzasz. To prawda?-dopytałam.
-Że co?-zaśmiała się.
-Serio pytam, Paula. Nie chce żebyś skrzywdziła mojego brata.
-Nie zdradzam go-westchnęła i usiadła obok mnie-Jak wiesz Adrian ma urodziny, co prawda za kilka miesięcy, ale chce mu kupić jakieś fajne auto z tej okazji-uśmiechnęła się-Codziennie oglądam, chodzę po salonach, nawet jeżdżę do innych miast. Nie znam się i nie umiem znaleźć niczego sensownego-odpowiedziała dokładnie.
-Kochana, mogłaś mi powiedzieć wcześniej.-poczułam ulgę-Zapytaj Igora, na pewno Ci pomoże.-doradziłam dziewczynie.
-Ooo, dziękuję za pomoc. Sama nie wiem czemu nie poszłam od razu do Igora.-podrapała się po głowie.
***
Wróciłyśmy do ekipy.-I jak?-wyszeptał.
-Nie zdradza Cię na sto procent-puściłam mu oczko-Masz wspaniałą dziewczynę-upewniłam go. Widziałam, że od razu zaczął się uśmiechać.
CZYTASZ
This is my sister-ReTo [CAŁA]
FanfictionSiostra Adriana (Sylwia) przyjeżdża na wakacje do niego i jego przyjaciół: Dawida (Grucha), Igora (Reto) i Kacpra. Relacja z Igorem się powiększa, czy wyniknie z tego miłość, a może tylko przyjaźń, albo będą wrogami?