Soundtrack: A.M. - One Direction
"Won't you stay 'til the A.M.?
All my favorite conversations
Always made in the A.M
'Cause we don't know what we're saying
We're just swimmin' round in our glasses
And talking out of our asses
Like we're all gonna make it..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Тичаме по почти тъмния коридор, а аз все още не разбирам какво се случва. Защо трябва да обличам бански? С Тереза разбрахме по-рано, че басейнът днес не работи. Тоест, къде отиваме?
Джимин тръгва надолу по стълбите, а аз все още вървя бързо след него. Когато най-накрая сприраме във фоайето, той спира и се обръща към мен. Съблича суичъра си и го намята върху раменете ми, след което ме кара да пъхна ръце в ръкавите и накрая го закопчава до горе.
- Защо? – питам.
- Ще настинеш.
Нямам време да кажа каквото и да е било, защото отново обвива пръсти около ръката ми и тръгваме към изхода на хотела. Рецепционистките ни гледат странно, но Джимин не ги удостоява с капка внимание. Просто ги подминава. Точно преди изхода слага качулката на суичъра, който нося, върху главата ми, а тя е достатъчно дълбока, за да покрие дори очите ми.
- Сведи глава – нарежда ми след като се уверява, че качулката няма да помръдне от мястото си.
Води ме вече извън хотела, но единственото, което виждам са краката ни. Спираме отново пред нечия кола. Помага ми да вляза вътре като не ми позволява да вдигам глава, може би заради медиите, които кръжат наоколо постоянно. След това влиза и той и сяда срещу мен. Явно сме в нещо като лимузина. С граб съм към шофьора. Предполагам, че вече мога да вдигна глава, затова си позволявам да се огледам. Всичко в автомобила е черно, седалките - кожени. Има място за девет човека като не броим шофьора.
- Към Ел Матадор – съобщава Джимин на мъжа.
Чувам шум от страна на шофьора, който явно се опитва да погледне към нас.
- Но.. Господин Парк..
- Казах на къде да караш, сега карай. – повишава тон все още гледайки към него.
- Знаете, че не мога без да...
- Колко ти плащат? – прекъсва го Джимин.
DU LIEST GERADE
I Told The Stars About You || Park Jimin
RomantikТова, от което се нуждаеше той, беше един единствен лъч светлина, а тя беше готова да му даде всички звезди по нощното небе. Trailer: https://youtu.be/cBJSDVpj4ok ________________________________ Внимание! Съдържанието на някои глави може да бъде...