Soundtrack: Burn It - SUGA (feat. MAX)
I see the ashes falling out your window
There's someone in the mirror that you don't know
And everything was all wrong
So burn it till it's all gone.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Събуждам се с ужасно главоболие в мекото си легло в хотела. Клепачите ми ми тежат и с големи усилия успявам да се изправя в седнало положение. Мижа и се оглеждам, докато се осъзная. Всичко се върти и ми е лошо. Въпреки това се измъквам от чаршафите и някак се домъквам до банята. Поглеждам отражението си и почти се плаша от това, което виждам. Косата ми е навсякъде и изглеждам изтощена, определено не съм в най-добрия си вид.
Взимам си душ, опитвайки се да си спомня всички събития от предишната нощ. Спомням си Джимин, бара, тоалетната, разговора ни. После танцувахме и всичко беше наред. Помня как му обещах да се срещнем тази сутрин и как ми обясняваше, че следобед пътуваме за България, защото е купил билети. Полетът!
Поглеждам часа и осъзнавам, че имам един час, за да се приготвя и да се срещна с него в неговата стая. Нямам никакво време и веднага се заемам с багажа си и събирането му. За мое щастие, отдавна се бях отказала да се разпростирам из хотелските стаи и повечето ми неща са вече в куфара още откакто се прибрахме от Париж. Което беше преди три дни. Така че не много съм извадила.
Прибирам всичко бързо и оглеждам отново стаята този път с надеждата да не се връщам повече тук. Ако всичко мине добре в България, ще мога да се върна към обучението си и нормалния си живот. Ще започна стажа си, ще измислим нещо с Джимин, което да е добър вариант и за двама ни. Ще намерим начин всичко да проработи и да се справим със ситуацията.. Не искам да се отказвам от това, което имаме. И знам, че и той не иска.
Главата ми пулсира, но нямам търпение да го видя. Нямам търпение да пътуваме заедно и да си прекараме страхотно. Предстоят ни много хубави неща и съм позитивно настроена. Вълнувам се.
Пия някакви лекарства, които попринцип ми помагат сутрините след подобни вечери, взимам куфара и излизам от стаята, която се беше превърнала в мой дом през последните месеци. Усмихната и щастлива се катеря по стълбите на горния етаж към неговата стая. Толкова ще е хубаво всичко.
YOU ARE READING
I Told The Stars About You || Park Jimin
RomanceТова, от което се нуждаеше той, беше един единствен лъч светлина, а тя беше готова да му даде всички звезди по нощното небе. Trailer: https://youtu.be/cBJSDVpj4ok ________________________________ Внимание! Съдържанието на някои глави може да бъде...