Обичам го и нищо не може да промени този факт. Особено пък миналото му. Настроила съм се за най-лошото вече. Много момичета, секс без чувства, лъжи и още куп наранени момичета. Вероятно и много алкохол. Нямам представа, но няма какво да ме изненада. Джимин не е такъв сега. И аз избирам да вярвам в промяната му и новото му Аз. Знам какъв е с мен и това е по-важно от всяка отминала история.
Обличам се и полагам допълнителни усилия за грима и косата си. Ще излизаме с Макс, това момиче изглежда като богиня. Страх ме и се чувствам не добре около нея. Не искам Джимин да съжалява, че е избрал мен, когато е имал шанса да бъде с нея. Трябва да изглеждам максимално добре.
- Ейва, готова ли си? – пита ме той, докато обува изключително скъпите си обувки.
- Да. Само да се обуя.
- Защо не обуеш тези в кутията там?
- Каква кутия?
Поглеждам го объркано и проследявам погледа му. Очите ми се спират на черно-бяла кутия върху леглото. Чудя се как се е озовала там, без аз да я забележа. Веднага я разпознавам, не е като Гучи да не е гравирано върху капака. Връщам погледа си върху Джимин, за да позная нещо по изражението му, но той единствено се усмихва и повдига рамене.
Отивам до леглото, дръпвам панделката и повдигам тежкия капак. А вътре намирам перфектно поставени и подредени обувки. Вадя едната от кутията с отворена уста и се обръщам към Джимин отново. Точно тези маратонки бяха в листа ми с желания, който обновявам в Гучи приложението за някой ден, в който ще си ги позволя. Бях го създала още в десети клас. Бежаво, светлосиньо, розово. С колан около тях, окрасен с кристали. Тежки, скъпи, Гучи обувки.
- За мен ли са? – питам все пак, зашеметена от дизайна на живо.
- Да – смее се той. – Пробвай ги, за да знам дали размера е точният.
- А ако не е?
- Ще поръчам нови.
Поглеждам го, смеейки се, но той ме гледа сериозно. Не се шегува. Надявам се да са моя размер.
За мое успокоение, ми пасват идеално. Точно както стъклената пантофка пасва на Пепеляшка.
- Нямаше нужда да го правиш. Знаеш, че не обичам да харчиш парите си за мен.
- А ти знаеш, че обичам да ги харча за теб.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Told The Stars About You || Park Jimin
RomansaТова, от което се нуждаеше той, беше един единствен лъч светлина, а тя беше готова да му даде всички звезди по нощното небе. Trailer: https://youtu.be/cBJSDVpj4ok ________________________________ Внимание! Съдържанието на някои глави може да бъде...