Us

623 55 21
                                    

Готова съм за събитието един час преди Джимин да дойде. Притеснявам се толкова много, че усещам как коремът ми се преобръща през пет минути. Приятелките ми ми повтарят, че всичко ще бъде наред и ми помагат да се приготвя. Не знам какво ще представлява събитието, но имайки предвид облеклото, което Джимин ми беше приготвил, вероятно ще бъде наистина изискано и официално. Дали Сеулги ще е там? Кой изобщо ще присъства?

Оправям роклята си постоянно и се надявам наистина да ми седи добре. Харесва ми изключително много. Не съм се чувствала по-красива през целия си живот. Добре де, може би не чак красива, но се харесвам до някаква степен. Приемливо добре.

Не спирам да си играя с колието около шията ми и малките диамандчета, които блестят. Накъдрих косата си с маша, както никога. Не очаквах да ми хареса, но се оказа по-добре от очакваното. Гримът ми не е твърде тежък, но в достатъчно количество като за подобно събитие. Не искам да се престаравам, понеже не знам как ще изглеждат останалите гости. Старая се да не съсипя тъмното си червило като пия вода от сламка, а Тереза и Ванеса ми се подиграват.

Предишния ден най-накрая бяхме отишли до къщата на Джефри Стар, където се запознахме с него. Той позволи на нас и на групата ни да се разходим из имението му, а след това го последвахме до фабриката за Джефри Стар Козметика. Твърде много Гучи дрехите ме караха да спестявам пари само за да си купя бруталната му риза. Направихме си много снимки и всеки от групата получи подарък най-новата му палитра и червило в нюанс по избор.

Моето червило нося и сега.

Точно в осем часа на вратата се почуква няколко пъти. Аз отварям и пред мен стои Джимин в лъскав черен костюм. Косата му е сресана назад и открива цялото му лице. Господи, изглежда съвършен. Не мога да откъсна поглед от него. Опитвам се да възприема цялата му красота, колкото и да ми е трудно.

-    Боже.. – чувам го да казва и погледът ми се мести върху устните му.

Осъзнавам се и примигвам бързо няколко пъти, когато виждам, че оглежда тялото ми.

-    Знам, че не изглежда толкова добре, колкото си очаквал, но.. – започвам да говоря, но той ме прекъсва.

-    Шегуваш се, нали? Не знам дали е възможно да изглежда по-добре от това. Прекрасна си. Много си красива.

I Told The Stars About You || Park JiminDonde viven las historias. Descúbrelo ahora