Night out

814 58 14
                                    

Soundtrack: Dancing with a Stranger - Sam Smith

Look what you made me do, I'm with somebody new.
Ooh, baby, baby, I'm dancing with a stranger.
Look what you made me do, I'm with somebody new.
Ooh, baby, baby, I'm dancing with a stranger.
Dancing with a stranger.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Стаята ми за първи път ми се струва тясна. Задушно е и не мога да дишам нормално. Обикалям напрегнато в неправилен кръг из частите на широкия апартамент. Очаквах да чуе всичко от мен, а не от Мьонгин. Това беше възможно най-лошият вариант.

Сега, когато не е при мен, се чувствам в безизходица. Не знам какво си мисли, как се чувства, какво прави и това ме побърква. Не искам да остава с грешни впечатления и да променя мнението си за мен. Не че е възможно да се случи нещо различно. Но искам да говорим, да й кажа, да й обясня, да ме разбере. Колкото и пъти да съм казвал, че всяка от тях е „различна", никоя не може да се сравни с нея. Никога не съм осъзнавал значението на думата, но сега го правя, сега знам. И съм наясно, че е трудно да ми се довери след истории за миналото ми, но аз няма какво да сторя.

Оставям я да бъде сама за малко, тя така пожела. Да събере мислите си и да се съвземе. Искаше това още от по-рано, докато се возихме в лимузината на връщане от изявлението. Не й е приятно да бъде в обективите през цялото време и разбирам, че беше прекалено. Има нужда от почивка, но аз искам да съм част от тази почивка. Искам да е с мен и да търси утеха и спокойствие в мен. Не да ме избягва и да се съмнява в чувствата ми. Тя обеща.

Не знам дали ще се съгласи да отидем заедно в България. Аз не съм в толкова лошо положение с медиите в момента и ми се струва по-удачно даже да не сме тук. Нямам договор със Сеулги, не съм задължен да остана. Мениджърите няма да имат против да избягам от камерите за малко, тъкмо ще се отрази добре на репутацията ми. Няма да имат мои снимки и материали. Но, от друга страна, не искам да се натрапвам, ако тя няма желание да е с мен сега. Ще купя два билета и ще й дам да направи избор. Аз искам тя да отиде, има нужда да го направи. Нямам намерение да я задържам далеч от семейството й и обучението й.

Още щом тази мисъл минава през главата ми, се настанявам на първото удобно място, което се оказва леглото ми, и влизам да запазя места за полет към България още за утре. Има свободни, имам билетите, ще оправя нещата. Остава ми да говоря с нея. Но ще го направя сутринта. Твърде рано е, за да я притеснявам. Тъкмо се разделихме.

I Told The Stars About You || Park JiminWhere stories live. Discover now