Lips

853 54 10
                                    

Обикалям стаята замислено, въртейки ключа от стаята на пръста си. Чакам Джимин да дойде. Искам, но не искам. Искам, защото трябва да го накарам да ми прости и да му обясня всичко. Но не искам, защото знам, че му навличам проблеми и трябва да спра. След като получих снимките внимавах много и се опитвах да стоя настрана от него. Не съм го търсила. И той не ме е търсил. Така че не се оказа толкова трудно.

Единственото, което знам в момента е, че ще отговарям на всичките му въпроси честно. Няма да лъжа. Няма да крия нищо. Но също така няма и да споменавам снимките, за да не го притеснявам излишно.

Минават вече десет минути.

Каза, че ще мине през стаята си, за да отключи и да си вземе телефона. След което ще дойде до тук.

Вече се бях отказала да обикалям в кръг и да преговарям отговора на всеки възможен въпрос, който може да бъде зададен от негова страна. Настанявам се на леглото си и нервно се заигравам с пръстите си.

Тогава чувам почукване на вратата.

Премислям отново дали си струва стреса, но ми отнема по-малко от секунда, за да реша, че си струва. Определено си струва.

Поемам си няколко пъти дълбоко въздух и отварям вратата, разкривайки пред себе си най-прекрасната гледка на света. А именно Джимин. Черната му коса е разделена по средата и открива челото му. Ръцете му са в джобовете на скъсаните му дънки и той ме гледа право в очите.

- Здравей – усмихва се леко.

Успокоявам се, че началото върви добре и той не ми се вижда толкова ядосан и разтроен както предния път. Надявам се да не проваля всичко с някоя глупава и недообмислена реплика от моя страна.

- Здравей – отговарям аз без да откъсвам очи от него.

Минават вече няколко секунди, в които просто стоим и се гледаме без да си казваме нищо. Мигам срещу него и не помръдвам, понеже поради някаква причина не знам какво следва.

- Може ли да вляза? – пита той, оглеждайки се наоколо.

- Аа, да - тръсвам глава и се сещам какво да направя.

Оттърсвам се от всякакви задни мисли и отстъпвам от вратата, за да му направя път да мине. Той влиза с бавни крачки. Погледът му премина през целия апартамент. Очите му се спират върху роклята, с която бях на коктейла. Върху роклята, с която бях, когато спахме заедно. Бях я оставила на закачалката извън гардероба. Не исках да губи аромата си, който беше придобила от онази нощ. Джимин се усмихва леко без да откъсва поглед от нея. 

I Told The Stars About You || Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz