Badbye

691 73 14
                                    

Soundtrack: badbye - RM, ft. eAeon

"Bad badbye, no goodbye
Bad badbye, no goodbye
Bad badbye, don't say goodbye
Bad badbye, cuz it's a lie"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Сутринта се събуждам от вика на приятелките ми. Повтарят в ухото ми, че вече минава десет часа и трябва да ходим на закуска, а аз още не съм готова.

Потърквам очи и се изправям бавно в седнало положение. Спах точно пет часа и сега се чувствам сякаш искам да умра. Но когато се сещам за причината, поради която нямах време да спя, настроението ми се преповдига и се изправям бързо от леглото.

Не разбирам защо съм в собственото си легло, а не в това на терасата. Изтичвам до там, за да се уверя, че миналата нощ не е била сън. Папката ми с рисунките я няма, леглото е подредено. Сякаш нищо не се е случило. Влизам вътре напълно объркана и тогава забелязвам, че папката седи на нощното ми шкафче с бележка отгоре.

„Благодаря за рисунката.. ~ "

Засмивам се и разгръщам листите, за да съм сигурна, че правилната липсва. Джобчето е празно.

Предполагам, че Джимин си е тръгнал или рано сутринта, или след като съм заспала. А как съм попаднала в моето легло, нямам представа. Ванеса и Тереза се преструват на нацупени, но всички знаем, че нямат търпение да разберат какво се е случило снощи. Описвам и обяснявам всичко, докато се гримирам и изправям косата си. Карат ме да обещая, че повече няма да ги принуждавам да заспиват преждевременно заради Джимин и малко след това напускаме стаята.

Въпреки всичкото щастие, което се излива върху мен и усмивката, която не слиза от лицето ми, не мога да спра да мисля за фактът, че скоро трябва да си тръгнем. Остава седмица до края на дългата ни екскурзия и още не мога да повярвам, че ще трябва да се върна към скучното си ежедневие след всичко тук. Планираме да останем още малко, ако ни стигнат парите, но още не сме наясно колко струва една нощувка в хотела. Но ще  мислим за това, когато му дойде времето.

Сега единственото, което се върти в главата ми, е кога и къде ще срещна Джимин. Има много хора на закуска, а и не знам дали той е дошъл да закуси по-рано от нас. Обикалям няколко пъти блок-масата. Оглеждам се навсякъде. Надявам се да се появи от някъде.

I Told The Stars About You || Park JiminTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang