Минават едва два дни откакто не съм говорила с Джимин. Не само че ми липсва ужасно много, но освен това вината ме изяжда отвътре. Знам, че съм виновна. И фактът, че той страда заради моите грешки, ме убива още повече.
Лежа с отворени очи в това ужасно легло, в което лежах с него преди няколко дни, и чакам Тереза да приключи с опаковането на багажа си. Полетът й е след три ча̀са и трябва да сме на летището един час по-рано. За целта трябва да тръгнем след точно четиридесет минути, освен ако не искаме да бъдем хванати в трафика на Лос Анджелис и тя да закъснее. Най-малкото, което мога да направя, е да я изпратя до там. И без това провалих цялата почивка и почти нищо не мина както го планувахме преди заминаването ни.
Вдигам глава, за да проверя докъде е стигнала, но виждам единствено как зяпа в телефона си и бързо движи пръстите си по клавиатурата.
- Нямаме много време. Моля те, побързай – напомням и отново се излягам върху въглавницата.
- Да, да, само да напиша нещо.
Вероятно е Техьонг. Но тя няма да ми каже. Освен ако не я попитам. Иначе ще се оправдае с това, че не иска да се чувствам още по-зле сега, когато съм в лоши отношения с Джимин.
- Тае ли е? – питам и въздъхвам.
- Не, мама – отговаря и прибира телефона в задния си джоб, без да ме поглежда.
Не ми се занимава със спорове, затова просто зарязвам нещата както са. Връщам се към Джимин. Трябва да измисля начин да говоря с него, да му обясня как стоят нещата. Иначе няма смисъл да оставам тук. А аз искам да имам причина да остана. Трябва да говорим, трябва да чуя гласа му отправен към мен. Да видя очите му, устните му и да докосна кожата му..
- Може ли да провериш само дали съм забравила нещо? – оглежда се Тери нервно наоколо.
Изправям се и обикалям стаята веднъж, спирайки се и в банята. На терасата също вече няма нищо. Освен моите неща. Стаята изглежда празна. Всеки си тръгва от нея. Първо Ванеса, после Джимин, сега и Тереза. Накрая ще си тръгна и аз. Сама.
- Зарядното – соча към контакта до леглото й.
Тя възкликва в ужас и го прибира в чантата си бързо.
- Ако има друго, ще го прибера аз. Няма проблеми.
Тери кимва и вдига дръжката на куфара си. Аз й помагам с единия сак и двете напускаме стаята. Тя завинаги, аз само за няколко часа.
ESTÁS LEYENDO
I Told The Stars About You || Park Jimin
RomanceТова, от което се нуждаеше той, беше един единствен лъч светлина, а тя беше готова да му даде всички звезди по нощното небе. Trailer: https://youtu.be/cBJSDVpj4ok ________________________________ Внимание! Съдържанието на някои глави може да бъде...