On bude mít koncert?

10.5K 150 9
                                    

Budu vám vyprávět jeden smyšlený příběh, který snad, co si budeme, nemůže být nikdy skutečný.

Jmenuju se Nikol a je mi 18 let, jsem na střední a prakticky mám celkem dost nudný život.
Jsem normální teenergerka jako každá jiná, a poslouchám skoro jako každá jiná česky rap. Nejraději mám Nik Tenda.
Zbožňuju jeho hlas, jeho oči, jeho vlasy, vzhled, kroužkový stříbrný piercing v jeho nosu a dokonale si pohledem projíždím každé jeho tetování.
Vím, jsem další fanynka jako ostatní ale neřekla bych ,že to nějak prožívám ale bohužel, už jen ta představa kdyby se naše oči střetly, kdyby se mě usmál, kdyby se mě dotkl mě vzrušuje....

TEĎ UŽ RADŠI ZPÁTKY TO KRUTÉ REALITY
Je pátek 6:00 ráno a jako každé ráno mi zazvoní budík. Vstanu a už začíná ten ranní stereotyp, abych se dokopala do školy. Koupelna, make-up, venčení psa, oblečení....A jako vždy mi vše trvá, tak tak stíhám bus do školy.

Ve škole

Přijdu do učebny chemie a pozdravím se, se svou nejlepší kámoškou Aničkou.
Začíná vyučování naštěstí zkrácené, protože za 2 týdny je vysvědčení,  a znáte to nudné a otravné vykládání učitelů nekonečných 45 minut...
Vytáhnu mobil a začnu projíždět Facebook, a náhodou narazím na událost z které se mi rozbuší srdce a to kurevsky moc.
NIK TENDO BUDE V NAŠEM MĚSTĚ!!!!
A to už za týden, neváhala jsem a koupila si lístky s Aničkou. Povím vám, měla jsem celkem štěstí, že tam zůstalo pár posledních kusů.
Asi mi byly souzeny ale ne, nevěřím na osud ale na náhody.
Den ve škole se tak pomalu táhl, že jsem si myslela, že z 4 hodin mučení je cely den.
Celý příští týden se nic nedělo teda až do pátku, kdy měl být koncert.
Stále probíhal můj každodenní stereotyp a stále jsem docházela do školy. Musím uznat, že to pro mě byl snad nejdelší týden v mém životě strávený s popcornem v ruce u Netflixu. A když nastal pátek a konečně poslední vyučovací hodina a následně konec školy, byla jsem šťastná jako malé dítě, které dostalo nějakou  hračku.
Koncert se měl konat ve 21:45. Vždycky mě zajímalo proč ti zpěváci vystupují tak pozdě :D
V 17 hodin nám přijela Anička a začalo naše "get ready". Samozřejmě jsme obě chtěly vypadat co nejlíp a proto mě Anička namalovala a natočila vlasy. Hnědé oční stíny dokonale seděly k mým oříškově hnědým očím prodlouženými černými linky. Rty jsme nechaly přirozeně růžové.
————————————————————-
Ahoj, oficiálně vám představují moji první fan fikci. 😁 Doufám, že se vám bude líbit a budete si to rádi číst. Budu moc vděčná za hvězdičky, komentáře a přečtení❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat