Pohled Nika:
Ráno se vzbudím a snažím se nahmatat nahé tělo Nikol. Nepovede se. Otevřu oči a zjistím, že je postel prázdná. Třeba šla do koupelny, pomyslím si. Jenže ona se ani po 20 minutách nevrátila. Co když mě tentokrát ona opustila? Nebo si myslela, že budu zase hnusný jako minule. Ne, nebyl bych. Minule to totiž bylo jinak. A teď to vidím taky jinak po tom včerejšku. Navíc byla první holka, ke které jsem byl po dlouhé době upřímný. A ona mi kurva udělá tohle. Vstanu a obleču se. Vyjdu z pokoje a začnu jí hledat po prakticky celém baráku. V jiných ložnicích nacházím jen samé páry, co si to stejně rozdali jako já a Nikol večer. Když jí nenajdu vypadnu z baráku té děvky Luciny, co po mě tak jela. Upřímně ano, líbal jsem se s ní natruc, abych viděl jak bude Nikol reagovat. Jenže tu pusu s tím týpkem jsem nečekal.Vlezu do auta a tu ránu mě popadne kocovina. Nevím zda budu dneska schopný někam jet, natož do Pardubic. Proto se rozhodnu projít po ulici města. Celou dobu jsem myslel na ní. Na její krásné oči a včerejší vzdychy a jak se je snažila tlumit polštářem. Je dokonalá.
Musím na ní zapomenout. Nejsem pro ní dost dobrý. Navíc tohle ani nejsem já. Před ní jsem jen řešil jakou kundu si dám po show, jak se jí ráno zbavím a jaká bude další a teď? Teď je ze mě opět troska jako kdysi.
Pohled Niky:
Pokouším se asi už hodinu o spánek ale pořád sebou v posteli hážu. Spí ještě? Nebo jak reagoval, když zjistil, že tam nejsem? Myslí na mě? Určitě mu to bylo jedno a byl rád, že se mě nemusel zbavovat. Přijde mi, že jsem opět na tom stejně teď už jak před 14 dny. Akorát nebrečím. To teprve přijde. Mimo to je mi po včerejšku špatně a bolí mě hlava. Sama dobře vím, že mi bez něho bude lépe. Vždyť to je jen můj oblíbený zpěvák a já jsem bezradně zamilovaná fanynka. Ty slova na jazyku chutnají divně.
Ale ne nechci se tím trápit, když se netrápí on, já taky nebudu. Musím zapomenout. Proto vstanu a jdu na rodinou snídaní.
Probíhá v pohodě a bavíme se o různých tématech.
————————————————————
Trochu jsem to podcenila. Po pár dnech jsem opravdu zase byla v prdeli. Opět jsem nejedla, nemluvila a ani celé dny nevylezla z postele, kde jsem trávila celé dny na ubrečeném polštáři.
Zrovna přemýšlím jaké by to bylo, kdyby jsme byli spolu. Mé myšlenky vyruší mamka. „Máš tu návštěvu" a usmívá se. Nemám na nikoho náladu. Ocenila bych spíš Dominika, který by mě příběh a řekl mi jak moc mě miluje. Do mých pokojových dveří vejde Anička a zděsí se.
„Ty teda vypadáš." řekne a přiběhne ke mě a silně mě obejme. „Mrzí mě, že jsme se tak pohádaly." hlesnu. „Už to neřeš a radši mi řekni, co se stalo."
————————————————————
Ahojte, hlásím se opět s novým dílem a tenkrát i Nikovým pohledem 😊 snad se vám bude líbit.
Jinak jak už to znáte děkuji moc za hvězdičky, komentáře a stále nové fanoušky ❤️vážím si toho opravdu moc ❤️
Přeju vám hezký sluničkový den 🌞
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
Hayran KurguCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...