„Niky, neopouštěj mě!" probudí mě uprostřed noci. Sednu si na postel a mé oči směřují na Dominika. Háže sebou v posteli a řve mé jméno ze spaní. „Niku?" zeptám se a zatřesu jeho rukou. Povede se mi ho probrat na podruhé. „Co je?" zamumlá. „Řval jsi moje jméno ze spaní" řeknu mu a on se zarazí. „Aha, no jo" odsekne. „Jsi v pořádku?" zašeptám. „Proč se o to zajímáš?" zeptá se mě. „Jen tak" odpovím mu. „Jo, jen zlý sen" zamumlá po chvilce tichu. „To mě mrzí, jsou 3 ráno, zkus ještě spát. " odpovím mu a lehnu si do postele. No skoro na samý konec. Nik si lehne taktéž ale tentokrát, co nejblíž ke mě. Natáhne se přes se mě a promluví „Děkuji, že ses o mě postarala. Jen tebe bych tu nemusel být". Jeho tělo je nad mým a prohlíží si mě. „To nestojí za řec" řeknu a cuknu sebou. „Kdyby jsi nechtěla, tak to neděláš." řekne. „To ne, ale už to neřeš" odseknu a snažím se otočit na bok, vždyť v tu mi Dominik vrazí polibek. V tu chvíli jsem nevěděla, jak reagovat. Byl plný touhy, vážně ale i strachu. Těžko říct, proč jsem neucukla, že bych to měla stejně? Touha? Či my jen jeho rty chyběli? Dominik přesunul svou ruku pod moje triko, a začal mi mačkat ňadra. V tu chvíli moje tělo popadlo známy pocit vážně, který kdysi panoval mezi mnou a Dominikem. Vášeň to jen nebyla. Hlavou mi proletěli všechny vzpomínky s Dominikem, jak hezké tak i ty špatné, u jedné jsem se zastavila. Byla to ta já se seděl u baru s brunetkou....
„Přestaň prosím" odtáhnu se od něho. „Noták Niky, ty víš, že to oba chceme. Cítím to z tebe, a vím, že ty zase ve mě" odpoví a pokračuje v polibcích. „Vážně přestaň, já nemůžu!" zakřičím a vší silou ho od sebe odstrčím. Vstávám z postele a mám namířeno ke dveřím. „Já to tak nechtěl. Jen mi kurevsky chybíš" řekne Dominik, když otvírám dveře. Neodpovím, jen se něho podívám a leží z pokoje ven. Mám v plánu najít Jakuba. Na chodbě začnu otvírat dveře. První dveře noc, druhé taky ne. Nakonec Jakuba najdu v přízemí v nějakém pokoji. Pomalu vcházím Jakubovi do postele. Snažím se být tichá, ale to bych nebyla já, aby se mi nepovedlo, zase někoho probudit. „Niky co tady děláš?" řekne rozespalý Jakub a kouká na mě s oteklými oči od monoklů. „Mužů spát s tebou?" zeptám se ho. „Jasně, stalo se něco?" zeptá se mě a já pouze zakroutím hlavou. Lehnu si k němu zády, abych jo neviděla. „Mrzí mě jak jsem reagovala, promiň. Jen jsem to nečekala" omluvím se mu. „Vyřešíme to jindy jo? Dobrou" zeptá se mě a obtočí ruku kolem mě. Tohle mi dává pocit bezpečí a klidu, že nakonec i usínám.
—————————————————
Ahoj, máme tady nový díl. Omlouvám, že nevyšel dřív. Bohužel, jsem měla nabitý program a nebyl čas. Snad se vám bude líbit. Jak myslíte, že to bude dal?? Děkuji za každou hvězdičku, každý krásný komentář i za každé přečtení. ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...