V tu chvílí sebou cuknu a auto zastaví těsně přede mnou. „Kurva, jsi normální?" řve na mě řidič z auta z otevřeného okénka. „Nech ji bejt!" zařve Dominik, který právě doběhnul. „Máš štěstí, že jsem vůbec dobrzdil" zařve řidič a jede dál.
„Jsi v pohodě"?" zeptá se mě Nik. Neodpovím. „Ptám se, jsi v pohodě?" opakuje. „Jo jsem". Ve skutečnosti zas tak ne, za prvé všechen alkohol ze mě skoro vyprchal a žaludek mám na vodě. A za druhé Dominik s Jakubem. Oba mě tak neskutečně trápí...Samozřejmě Dominik víc, navíc po tom všem, co mi řekl.
„Pojď půjdeme domů" řekne Dominik. „Můžeš se prosím přestat chovat jak kdyby se nic nestalo? Prvně si mě posílal do piče, a teď pro mě jdeš ven a chováš se jakoby nic." zamumlám.
„Já vím kurva!" Zařve Nik. „Promiň. Chci říct, byl jsem nasranej skrz tebe a Jakuba, než mi řekl že opravdu mezi vámi nic není." řekne klidným hlasem.
„Kéž by to šlo všechno vrátit zpět." řekne tiše se slzami v očích. „Jak myslíš to všechno?" zeptá se mě. „Kéž by jsme se mohli vrátit do doby, kdy vše bylo fajn" řeknu a opět se rozbrečím. „Proč kéž by? Už by to tak nemohlo být?" zeptá se mě a dlaní mi hladí obličej. „Ty ještě chceš? Nebo spíš...Niku já nevím, zda se dokážu přenést přes to, že jsi spal s tou brunetou...." „Kolikrát jsem ti říkal, že toho lituju a mrzí mě to! Bylo to jen jednou. Ty jsi taky šukala s Jakubem!" začne zase řvát. „Jo, protože jsem byla zoufalá, zoufalá z tebe. Myslela jsem si, že jsi se změnil ale ty jsi to stejně udělal!"
„Lásko ale to už je kurva dávno! Tak to prosím neřeš je to minulost" řekne Nik. Upřímně slyšet od něho "lásko" po takové době mi udělalo šimravý v podbřišku." Chvíli jen tiše sedíme na lavičce. Mám čas na přemýšlení.
„Slibuješ, že když ti dám poslední šanci, už mi neublížíš?" řeknu a Dominik na mě chvílí mlčky kouká. Z jeho výrazu jde vidět radost.
„Miluji tě" řekne Nik a věnuje mi zuřivý polibek. Po něm se oba radostí smějeme. „Neublížím" dodá po chvilce a pevné mě obejme. „Už nikdy"Konec,
Prosím Vás všechny o názor ❤️———————————————————
Ahoj, máme tady po delší době bohužel už poslední díl 🥺😭
Co říkáte na tento příběh? Líbil se vám? Chtělo ný jste další? Děkuji za vaši trpělivost, lásku v komentářích a hlavně, že se vám příběh líbil
Jedno velké DĚKUJI ❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanficCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...