Je to jen škádlení

3.9K 99 10
                                    

„Ehm, zapomněl jsem ti říct, že tu semnou bydlí Dominik..."
Jakubovi neodpovím není totiž co. „Ahoj" řekne Nik a míří směr obývák. Já jen stojím na chodbě a nejsem schopná ničeho. Po chvilce mířím k Jakubovi do pokoje a jdu si dát pořádně horkou a dlouho sprchu. Myslela jsem, že mi pomůže se uvolnit ale bohužel mé napětí stále roste. Sednu si na postel a snažím se uklidnit. „Jdu se taky umýt za 20 minut tu budu." řekne Kuba a odejde. Tak si lehnu a začnu projíždět Instagram. Ovšem po pár minutách mě vyruší Dominik, který cestou do svého pokoje zabloudí do našeho. „Nevěděl jsem,  že jste se k sobě vrátili." nadhodí Nik. „Jo, vrátili. Jakuba miluju." lžu. „Aha." řekne, sklopí hlavu a má namířeno pryč z ložnice. „Tak hlavně, ať jsi šťastná." slyším ještě z chodby. Nějak nereaguji ale přišel mi smutný. Ale asi si to namlouvám. Později se v pokoji objeví Jakub. Sedne si ke mě na postel a začne mě líbat. Následně mě i na postel položí a je nade mnou. Pomalu mi sundává dlouhé tričko na spaní ale já ho přeruším „Promiň ale nemůžu, jsem strašně unavená" a odtáhnu se. „V pohodě, tak běž spinkat." řekne Jakub, zakryje mě a pohladí na čele na dobrou noc. V blízkosti Dominika, si nedovedu představit, že spím s někým jiným, než je on. Sex s Jakubem si dneska opravdu nedokážu představit. Po přemýšlení usnu.
Ráno se vzbudím a podívám se na hodiny. Je 7 ráno. Snažím se ještě spát dál ale něco mi v tom brání, proto vstanu a jdu do kuchyně. Kluci ještě spí a já po kuchyni začnu zkoumat, kde mají kafe. Při hledání, ze skříně spadne krabice nějakých vloček a já doufám, že jsem kluky nevzbudila. Ve dveřích se objeví rozespalý Nik pouze v trenkách a zeptá se „Co to tady děláš kurva tak brzo?" a popojde víc do kuchyně. „Nemůžu spát, chtěla jsem si udělat kafe. Promiň, že jsem tě vzbudila." řeknu. Dominik přistoupí blíž a natáhne se do skříňky, která je nade mnou. „Tady." řekne a položí kafe na linku. Stojíme na proti sobě a je u mě nějak blízko. Chci uhnou ale on mi v útěku zabrání, tím že položí ruce na linku kolem mě. Začne se nebezpečné přibližovat víc a naše rty od sebe dělí jen pár milimetrů. Dominik mě chce políbit...„Mám Jakuba a jsem šťastná." vypustím ze sebe. Dominik se zatváří chladně jako led a řekne „Kdyby jsi byla šťastná, vypadalo by to jinak." a potom opustí kuchyň. Má pravdu, šťastná opravdu nejsem. Když jsem v jeho přítomnosti chybí mi ještě víc, a taky po něm ještě víc toužím.
Až se vzpamatuji, udělám si kafe a sednu si na židli. Později se konečně připojí Jakub a já jsem trochu klidná. Po snídani si jdu dát sprchu a umýt vlasy. Když vejdu do obýváku vidím oba kluky ležící na pohovce. Dominik hraje PS4 a Jakub je na mobilu. Rozhodnu se Nika trochu poškádlit. Sednu si na Jakuba a začnu ho líbat. V přítomnosti Dominika mi jeho rty nechutnají. Vyruší nás to, když Dominik hodí ovladač na zem a odejde pryč z obýváku. Vadí mu to? Co když mu nejsem fakt lhostejná? Potom se od Jakuba odtáhnu ale on mi v tom začne bránit.
———————————————————
Ahoj, ještě dneska jeden díl ❤️ Co myslíte? Jak to bude pokračovat mezi Dominikem a Nikol?
Děkuji za hvězdičky a komentáře ❤️
Přeji hezké čtení a dobrou noc ❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat