Aftershow

3.8K 94 12
                                    

Dny po dnech plynuly a s Dominikem to bylo jak na horské dráze. Jednou mi říká krásné věci, po druhé to zase celé otočí a posílá mě do prdele. Samozřejmě měl i hodně koncertů, tudíž byl i často pryč. Nějak už jsem to přestala řešit. Byla jsem si totiž stoprocentně jistá, že ho miluju a nechci ho jentak opustit. Každý má své dny a nálady dokonce i já. Dneska má Dominik nějaký další koncert a chce, abych s nim šla. Přesněji je to Double Trouble tour. Takže jede jen Nik, Jakub a Decky s Konexem. Bude to pro mě premiéra, vždycky jsem na koncerty chodila jako divák. Teď budu někde v backstagi a koukat na koncert z jiného pohledu.
Tak nad tímhle vším jsem přemýšlela cestou v dodávce na koncert. „Niky" vyruší mě Nik. „Co-co?" otřesů se. „Jsi v pohodě?" zeptá se Nik. „Jasně" odpovím. „Nech jí Domčo, tohle je její první koncert s nama že?" mrkne na mě Jakub. Abych vás uvedla do pravé míry. Od té doby, co se to stalo uplynula už nějaká doba a z Dominika a Jakuba se opět stali bratři jako kdysi. No jo kluci to si dokážou prominout cokoliv i to, že oba měli stejnou holku. Po chvilce jsme dojeli ke klubu a začly přípravy jak zvukové tak i nějaká ta ozdoba. Abych byla upřímná vážně jsem nečekala, že kluci před každým koncertem tak hodně pijou. Všechno uběhlo rychle že jsem ani poradně nezaregistrovala, že za chvíli začíná meet&greet a později show. Koukala jsem z pozadí na vlhké a oplzlé fanynky jak se lepí na Dominika a Jakuba. Při pomyšlení jak jsem reagovala já když jsem se poprvé setkala s Dominikem chytnu záchvat smíchu. Do dlouhém meet&greetu, který jsem únavně pozorovala byla konečně show. Musím uznat, že to bylo užasný, nejlepší koncert v mém životě. Kluci do toho dali obrovskou energii. Po show jsme se rozhodly, že všichni půjdeme na menší "afterparty"zapít koncert.  V nějakém klubu si odskočím rychle na záchod a cestou k baru mi už Nik strká do ruky půlku nějaké průhledné tekutiny. Byla silná a hořká. Po první půlce do mě padala druhá a jak ze zvyku byla nezůstala jsem u vodky ale přešla jsem na i na rumy, whiskey atd. Konex a Decky se vytratili dřív, než jsem si stačila všimnou, takže jsem byla jen s Nikem a Kubou. Nechávali jsme se unášet hlasitou hudbou z které jsem pociťovala vibrace do mého těla. Při tancování se ke mě Dominik přiblížil ze zadu a Jakub se pomalu taky začal přibližovat....
————————————————————
Ahojky po dlouhé době nový díl moc mě mrzí, že nevyšel dřív ale bohužel jsem neměla chuť psát a neměla jsem ani v plánu pokračovat ale jsem tu!🥳Jsem rada, ze si tuto knížku stále čtete, děkuji
Budu rada za hvězdičky a milý koment ❤️❤️
Přeji vám zítra hodně štěstí ve škole 🍀

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat