Pravda bolí

4.1K 108 15
                                    

Začnu Dominika líbat ale on se odtáhne a chce něco říct. Já si ho přitáhnu zpátky doufajíc, že už bude spolupracovat. Tentokrát už spolupracoval. Při líbání mu zrychlil tep a dýchal zrychleně, stejně jako já. Konečně pociťují tu známou vášeň, které se momentálně nemůžu nabažit. Dominik si mě na sebe posadí a společně se převalíme na celou postel. „Ty jsi mi taky moc chyběla." zašeptá mi do ucha a já začnu mít ještě větší motýlky v břiše, než jsem měla předtím. Sundá mi triko a já mu taktéž. Dominik pokračuje v líbání tentokrát po mém těle i na břiše. Z jeho přejíždění nosem po mé rozpálené kůži se mi udělá husina. Dominik ví, jak mé tělo na jeho reaguje proto se jen v polibcích usmívá. Následně mi sundá i kraťasy a začne mi dávat polibky přes kalhotky a nasává mou kůži mezi vnitřními stehny. Mou rozkoš ovšem vyruší otevření dveří.

Pohled Yza (Jakuba):
Abych byl skvělej partner. Skvělej partner zasměju se při opakování tohoto vtipného slova. Jdu se podívat za Niky nahoru. Otevřu první ložnici ve, které není. Sakra kde muže být. Podívám se ještě do ložnice, pokojíčku a koupelny. Nikde nic. Tak jdu do posledních dveří, kde by měl údajně spát Dominik. Otevřu dveře a vidím Dominika s hlavou mezi nohama od Nikol a jí jak má zavřené oči a vychutnává si jeho dotyky. „Co to má do piče znamenat!!!" zavřu, aby si mě dostatečně všimli.
Niky se vyleká a Dominik nějak nereaguje.
„Panebože Kubo já...." „Drž píču!" vyruším Nikol.
„Takhle po ní řvát nebudeš!" připojí se Dominik.
„Nebo co? Co mi uděláš? Je to snad tvoje holka? Ne není" výhružně zařvu. „Ne přesně jak říkáš není ale já k ní narozdíl od tebe něco cítím." řekne klidně Dominik.

Pohled Niky:
Ale já k ní narozdíl od tebe něco cítím. V hlavě se mi pořád opakuji slova do Dominika. „Počkat co?" zavřu. „Je to tak! Kdysi jsem mu o tobě řekl, protože jsem byl v prdeli jak jsi mě opustila a jak byla ta akce, kde jste se potkali měl ti to říct, ale jak vidíš měl jiné úmysly. Nemiluje tě, jen mi to udělal natruc" řekne Nik. „Jakube je to pravda?!" zařvu. „Slyšíš?!" hystericky brečím. „Co to meleš Dominiku?" vyprskne Jakub „Je to pravda." připojí se Tokáč, který vejde do místnosti. „Jakub mi předtím psal, že tě chce sbalit natruc Dominikovi, aby ukázal, že je pán." řekne Toky. „Ty čuráku! Proč to říkáš?" zařve Jakub. „Protože ta holka si zaslouží pravdu a ne aby žila s někým kdo jí nemiluje!" zařve Tokáč a já se totálně zhroutím na zem a brečím. „Niky pojď sem sama tomu nevěříš." řekne Jakub. „Nech mě být!" zařvu po něm. „Jak chceš buď si s Dominikem. Celou dobu jsi mi byla ukradená. Tohle ještě není konec." řekne Jakub a odejde. Potom odejde i Tokáč a já zůstanu v místnosti s Dominikem sama. „Mrzí mě to." řekne Dominik a přisedne si ke mě. „A co? Stejně jsi nám to nepřál" řeknu tiše. „To sice ne, ale mrzí mě, jak jsi dopadla ty." řekne a já se na něho podívám. „Pojď sem" řekne a přitáhne si mě do náruče. Sedíme mlčky ale já to přeruším. „Je to pravda?" zeptám se. „Co?" zeptá se Dominik. „Jestli ke mě opravdu něco cítíš." řeknu. „Sice mi to trvalo, delší dobu, než jsem si to uvědomil, ale miluji tě...."
———————————————————-
Ahoj hlásím se s posledním dnešním dílem
Tak tady vidíte jak to dopadlo 🙊 co na to říkáte?
Jinak zase děkuji za hvězdičky, komenty a vše ❤️❤️❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat