Zmeškaný hovor

4.4K 104 11
                                    

Pohled Nika:
Odcházím ze studia a za sebou slyším jen pokřiky kluků kam jdu a co mi je. Popravdě teď jsem poprvé sám se svejma myšlenkama a nevím jak se s tím poprat. Proto to vidím na nějaký bar. Tam taky skončím. Sednu si na barovou židli a poručím si celou flašku rumu. Hnědá tekutina mi skrz ústa teče přímo do těla a já po ní cítím hřejivý pocit. Ne teda jen hřejiví ale cítím jak mi to stoupá do hlavy a začnu mít lepší náladu. Díky bohu za chlast. Mé vychutnávaní přeruší příchod Jakuba. Co ten tady kurva dělá?
„Věděl jsem, že budeš tady." řekne Jakub a přisedne si a objedná si panáka.
„Už je to dlouho, co jsi byl tak v prdeli. Hele víš, že semnou můžeš mluvit o všem. Jsme jako bratři." nadhodí Jakub a napije se.
„Nemám náladu se s nikým bavit." odseknu a dopiju láhev. „Brácho neříkej mi, že jsi ještě pořad v prdeli z té kočky...Nikol myslím to byla?" řekne zděděně.
Sakra on si to pořád pamatuje. Abych to uvedl na pravou míru. Když se to stalo byl jsem z toho tak v prdeli, že jsem to Jakubovi řekl a dokonce mu ukázal i fotku Nikol. Je to celkem dávno tak tři týdny. Nechci se o tom bavit.
„Já to nechci teď řešit." zase odseknu.
Jakub vstane a řekne „No nic dneska se s tebou nedá bavit. Já už půjdu pozítří mám koncert, takže se dneska musím sbalit a vyjet. Kdyby cokoliv, víš že za mnou můžeš kdykoliv přijít. Čau." a odejde.
Konečně mám klid. Je 11 večer a já se rozhodnu zavolat Nikol. Prostě jen tak. Nebere to. Tak to zkusím po druhé. To mi už jen hlásí, že je nedostupná.

Pohled Niky:
(o několik hodin dříve)
Když mě smutek přejde, jdu na domluvený venek s Aničkou. No je to spíš taková schůzka ohledně zítřka, máme totiž jet na pražský Létokruh. Hlavně kvůli Yzovi. Toho máme taky moc rády. Sejdeme se v kavárně a detaily ohledně výletu vám popisovat nebudu. Přijdu domu v 9 večer, jdu si dát pořádně horkou sprchu, navečeřím se a o půl 11 padám do postele. Usnu. Jenže v 11 mě budí zvonění telefonu. Kdo mi kurva volá tak pozdě večer? Popadnu mobil z nočního stolku a na displeji objevím Dominikovo jméno. Srdce se mi rozbuší a můj žaludek se doslova v břiše obrátil vzhůru nohama. Abych vám to ujasnila, číslo jsme si vyměnili na Lucčiné oslavě. Nezvednu a to a místo toho si vypnu mobil.
Ráno se probudím a teprve po hodině zapnu si mobil. V oznámení mám další zmeškaný hovor od Nika a zprávu proč mi to nebereš? Asi musel být včera opilý jinak si to vysvětlit neumím. Dneska mám celkem náročný den po snímání se musím sbalit a odpoledne jedeme do Prahy na zítřejší akci. Dopoledne mi uteče rychle při balení věci a poslouchání hudby. Potom už s Aničkou vyrážíme na vlak. Cesta do Prahy potrvá kolem necelých 4 hodin takže jsme si dopředu udělaly program, co budeme dělat. Povídání, zamilované filmy, které vždycky mají šťastné konce. Ach já je tak miluju pomyslím si ironicky a zase povídání.
———————————————————
Tak dneska hodím ještě jeden díl 😁 Jak to bude probíhat v Praze? Koho myslíte, že potká Nikol? snad se vám bude líbit ❤️ opět děkuji za hvězdičky, komentáře a přečtení. ❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat