„Můžeš se prosím uklidnit?" zařvu na něj, když vidím jeho zakrvácenou ruku. „Ukaž mi to" řeknu mu a snažím se jít blíž, jenž Dominik do mě strčí „nech mě bejt" řekne a začne mě přehlížet. Já v tichosti opustím jeho pokoj a mám namířeno do obýváku. Otevřu jejich bar s naději, že najdu nějaký chlast. Úspěch, beru láhev s hnědou tekutinou a bez váhání ne napiju. Vím, je to stupidní řešit problémy takhle ale co mi jiného zbývá? Nejsem doma, natož ve vlastním městě, Jakubovi to říct nemůžu a Aničku tu nemám.
Čas s láhvi v ruce plyne rychle, že se dočkám Jakubova příchodu domu v brzké době. „Je ahoj Kubo" zasměju se sedící na zemi v koutě s prázdnou láhvi. „Kurva co tě tak napadlo pít?" zarazí se Jakub. „Vadí ti to? Mě ne " opět se směju. „Niky pojď najíš se a půjdeš si lehnout" říká Jakub. „Ne jdu ven" řeknu a vstávám k baru z kterého beru další láhev „a to si beru sebou" řeknu později. „Niky přestaň budeš doma!" zařve na mě Jakub a chytá mě za ruku. „Nebudeš mi rozkazovat nejsi můj přítel!" zařvu a Jakub mě pouští. Následně opouštím i byt s hlasitým zabouchnutím dveří.Pohled Nika:
Slyším, hlasitě zabouchnutí, že by se zase pohádali a Jakub vypadnul? Mám se jít podívat? Radši ne.
Nakonec nedokážu odolat, a jdu se podívat kde je Niky. Ovsem mě čeká zklamání v obýváku sedí Jakub. „Co se kurva stalo?A kde je Nikola?" zeptám se. „Je nalitá a někam utekla ven" rozhodí Jakub rukama a pustí si televizi. „Nalitá? A venku? Do piči Jakube vždyť se ji něco muže stát!" začnu po něm řvát. „Já nejsem její přítel, takže tak" zamumlá Jakub. „Takže vy spolu fakt nic nemáte?" zarazím se. „Ne ty čuráku, tohle se ti snažím vysvětlit, už od chvíle, kdy ses mě na to ptal" odpoví Jakub.
„No nic já ji jdu hledat" řeknu a Jakub jen přikývne. Lezu ven z baráku a přemýšlím, kdy by tak mohla jít. Nasedám do auta, i když nejsem úplně střízlivý. No a, potřebuje vědět, kde je.
Objíždím každou ulici, pocházím každý park. Marně ji takhle hledám nejméně dvě hodiny a už se stmívá. Když si tam pauzu u odlehlého parku. Naseru se tak, že pěstí udeřím do volantu. „Au" zamumlám a podívám se z okýnka. Je tam Niky. Sedí na lavičce. Protřu si oči jestli vidím správně a ano, je to ona. Vystoupím z auta jdu k ní. „Niky?" řeknu. „Co chceš?" řekne opilým hlasem. Vedle ni vidím prázdnou flašku Havany. „Jsi úplná ožralá, proč ses kurva tak ožrala?" zeptám se jí. „Třeba, protože jsem si chtěla promluvit s mojim ex a on mě poslal do piče" zasměje se. To jí to tak opravdu vzalo, že musela pít... „Víš co, tak půjdeme domu, vyspíš se a pak si promluvíme?" navrhnu ji. „Už není o čem poslal jsi mě do piče, tak já tebe taky. Vůbec si neuvědomuješ jak mi chybíš. Ráno, co jsi mi řekl, jsem potřebovala slyšet už mnohem dřív. Ne teď" řekne a snaží se vstát ale já ji vezmu za ramena, protože padá. „Nesahej na mě, už na to nemáš právo! Ne že bych nechtěla ale ne!" zařve a směje. „Myslím to vážně pojď půjdeme domu" řeknu jí. „Nechce mě!" zařve a začne se kroutit v mém náruči. Nakonec se vysmykne a běží pryč. "Niky pojď sem" a rozběžím se za ní.
„Pozor auto!"
———————————————————
Ahoj máme tady další část tohoto příběhu. Brzo se už blížíme ke konci 🙊 děkuji za každou hvězdičku, krásný komentář a i to přečtení ❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
Fiksi PenggemarCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...