Postaví se přede mě hodně vysoký kluk, kterému ani nevidím do tváře a Anička mě přestane držet a já ztrácím rovnováhu. Vysoký kluk mě chytí za ramena a já se mu podívat do tváře. Oči má hnědé, v nose piercing, rty tenké a na obličeji má několik tetování. Proboha vždyť to je Nik Tendo!!! Sice jsem opilá a je tu tma a světla blikají různými barvami ale Dominika poznám. Naše dívání do oči ukončím pozvracením jeho mikiny a následně padám na zem. Nevím co se to v tu chvílí semnou dělo, zda jsem byla tak moc v šoku anebo tak moc opilá. Těžko říct možná to bylo obojí ale přikládám se víc k první variantě. A dále si nic nepamatuju.
Druhý den ráno
Je krásné ticho a tma ale hlava mi třeští bolestí a o žaludku ani nemluvím. Poté otevřu oči a chvíli mi trvá než si uvědomím, co se včera všechno stalo a, že se nacházím sama na nějakém hotelovém pokoji. Posadím se na postel a rozhlížím se kolem sebe, abych se trochu vzpamatovala a přemýšlím, jak jsem se tu dostala. Myšlenky mi přeruší otevření dveří hotelového pokoje, ve kterých stojí Dominik. Dominik!!!
Já na něho koukám pomalu s otevřenou pusou, když on začne: „Jak vidím, tak už jsi vzhůru. Jak ti je? Mimochodem o tu mikinu si starost nedělej." Nechápavě koukám a zeptám se: „Jakou mikinu máš na mysli?" Dominik se zatváří pobaveně a odpoví: „No přece tu co jsi
mi poblila. Jo, pro mě to nebylo taky zrovna příjemné setkání s fanynkou. Vždycky jsou sexy ale ty? Nic proti tobě, jen ti asi nepatří alkohol do ruky. Jsi vůbec dospělá? " Auč vážně musel být tak hrubý? To jsem opravdu tak špatná? „Je mi 18 a velmi ti děkuji za zpříjemnění rána, to jsi vždycky tak milý na své fanoušky?" řeknu.
„Obvykle jsem hodný jen ke kundám ale tam ty rozhodně nepatříš" usmívá se. „Tak promiň, že jsi zrovna na pokoji s nějakou trapnou nekundou. Jsi nechutně slavný hajzl." vysypu ze sebe a se slzami v očích opustím pokoj. Kéž bych mohla vidět, jak se tvářil, když jsem mu to řekla.
Venku to naštěstí poznávám tak sedám do tramvaje a zapnu mobil. Několik zmeškaných hovorů a tucet zpráv od Aničky. Chudák určitě se o mě bojí, musím ji zavolat. Po několika minutách uklidňovaní Aničky, že žiju, už jen tiše sedím a přemítám si v hlavě to, co se stalo dnes ráno. Tohle jsem si o Nikovi nemyslela. Myslela jsem si cokoliv ale ne to, že se ke mě takhle zachová. Ale pořád mi vrtá hlavou proč jsem byla na jeho pokoji, když nejsem sexy fanynka? Klidně mě mohl nechat ležet na zemi v baru. Tak proč?
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...