„Myslela jsem, že se kvůli mě změnil..." řeknu a začnu histericky brečet. „Pojď sem" řekne Jakub vezme mě za rameno a přiloží mou hlavu ke své hrudi. Jeho bušení srdce mě ku podivu uklidní. „No tak Niky, to bude dobrý" řekne Jakub. „Kubo nebude, to není poprvé co mi takhle ublížil. Mě už to unavuje." vydechnu.
Pohled Jakuba:
Cítím se špatně, že tohle všechno je prakticky kvůli mě. To já navnadil Dominika, aby flirtoval s tou holkou. Přece jenom měl kurva na výběr, nemusel to dělat. Ale i tak aspoň z části je to moje chyba. Má ji to říct? Měl bych i když ji tohle taky ublíží. Neusnu s pocitem viny.
„Niky?" řeknu a odtáhnu ji od sebe. „Ano?" zeptá se. „Mužů za to já" vydechnu. „Ne tohle neříkej Kubo, proč ty?" řekne. „Tehdy, když jsme s Dominikem byli v baru. Přišla za nim Klára, tedy ta bruneta. Já ho vybídl ať si lehce zaflirtuje. Jenže já nevěděl, že to tahle dopadne. Byli jsme oba ožralý a sfetovaní. Dál si nic nepamatuju." vysypu ze sebe a koukám na ní. „Proč? Kurva proč?" rozbrečí se opět Niky. Nechci jí takhle vidět, na to jí mám stále pořad moc rád. „Já nevím, byl jsem ožralej. Vážně mě to mrzí." řeknu. Niky je chvíli ticho, celkem se bojím její reakce. „Měl na výběr Kubo. Nemusel to dělat. Sice si ho vybízel ale kdyby nechtěl, tak to nedělá." řekne a koukne na mě rudými oči přitom si z kapsy vytáhne brko a zahulí si. „Ty hulíš?" zeptám se jí. „Ne, ale ode dneška začínám." a potáhne si. Následně brko vykouříme na půl. Bude to lepší přece jenom na mě to už nezabírá, když ho mívám skoro každý den. Po chvilce si lehne na postel a já se připojím k ní. Ona se ke mě přitulí a položí svou hlavu opět na mou hruď. „Mám tě moc rád Niky. Kdyby jsi byla semnou, já bych se ti aspoň přiznal." řeknu. „Taky tě mám moc ráda, i po tom všem, co vše se stalo." řekne a zvedne hlavu. Koukáme se na sebe. „Mám chuť udělat blbost." zásténa. „Jakou?" zeptám se jí. Po moji otázce přiloží své rty k mým. Své tělo přesune na to mé a já cítím, jak pomalu začnu tvrdnout. Ne nesmím jí takhle využít sakra. „Niky to nemůžeme. Nedělej něco, čeho budeš později litovat." řeknu. „Já už udělala tolik věci, kterých jsem litovala, takže tohle mě nezabije." odpoví a sundá si tričko. „Niky myslím to vážně, nemáš dořešené věci s Dominikem a teď děláš tohle." řeknu a snažím se vyhýbat pohledem na její ňadra. „Neřeš teď Dominika a věnuj se mě." zasténá a položí mou ruku na její ňadra. Respektivě na podprsenku. „Vážně přestaň, jsi sjetá. Zítra toho budeš litovat." opět se ji snažím přemlouvat ať toho nechá. Né, že bych nechtěl ale prostě to nejde. „Ale noták Kubo,cítím jak jsi tvrdý. Pojď mi připomenout jak dobře jsi uměl šukat." řekne a začne dělat pohyby u kterých sténá. „Noták Niky, prosím přestaň a běž spát." teď už zvýším hlas. Ona se na mě zamračí a sleze. „Tohle není konec Kubíku.." řekne a dá mi pusu. „Jak to myslíš?" zeptám se jí. „Že i tak mě budeš brzo píchal. No nic méně, dneska si mě odmítl ale tvé tělo tvrdí něco jiného a pohledem ukáže na mou bulku v rozkroku. „Už běž spát." začnu naříkat. „Fajn ale přitulíš se ke mě aspoň?" zeptá se a já souhlasím a přitulím se k ní. Později spolu usínáme.
——————————————————
Ahoj, máme tady opět další díl, kde je Niky lehce sjetá. Jak myslíte, že to bude dál? Bude opět něco mezi Niky a Jakubem? A co Dominik?
Děkuji za každou hvězdičku a za každý komentář ❤️Neskutečné si toho vážím a hlavně jsem ráda, že vás příběh baví ❤️❤️ jsme druzí v trendu hudba! Wow ❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...