„Můj plán se vyvedl ale já tě teď kurva nemůžu dostat z hlavy."
Řekl, a já nevěděla, co na to říct. Dominik na mě kouká a já na něho taky. „Teď nevím jestli to je dobrá a nebo špatná zpráva,." zasměju se. „Záleží jak to bereš ty." řekne Dominik a úsměv mi oplatí.
Poté vylezeme z koupelny a vrátíme se na gauč.
Probíhá to hladce. Nik se Lucky už nedotkne a já tohle řešit nemusím, protože Tomáš někam zmizel, pravděpodobně s nějakou holkou. Bavíme se a hlavně pijeme. Nik mě potom vyzve k tanci. Tančíme spolu na nějakou ujetou písničku do té doby, dokud se nespustí nějaký ploužák. Dominik si mě k sobě víc přisune a pomalu se necháváme unést rytmem pomalé písničky. Když je píseň skoro u konce Dominik mě opět začne líbat a to doslova před všemi. Protože jsem opět lehce opilá vezmu Dominika za ruku a odtáhnu do druhého patra do nějakého pokoje a zamknu. Začneme se líbat a já mu pomalu začnu sundávat tričko a potom se přesunu na dolní část těla. Rozepnu mi rifle a stáhnu mu je i s trenky. Bez váhání beru jeho úd mezi mé ústa a začnu dělat rychle pohyby hlavou. Nik mě přitom tahá za vlasy a dá se říct, že se mu to i líbí. „Přece si mě neuděláš takhle" řekne a potom mě položí respektivě hodí na postel. Otočí si mé tělo tak, abych ležela na břichu. Stáhne mi rifle i kalhotky a zasune ho do mě zezadu. Vzdychání se snažím tlumit polštářem ale moc mi to nejde. Nik mě při tom tahá za vlasy a taktéž vzdychá. Jeho vzdychání je pro mě jedna velká vášeň. Potom si mě otočí zepředu a chvíli se líbáme a později do mě znovu pronikne. Tentokrát je pomalý a něžný.
Takhle to pokračuje do té doby, dokud oba nedosáhneme orgasmu. „Jsi skvělá, víš to?" řekne Dominik ale já neodpovím a dělám, že spím.
Když nad tím tak přemýšlím, sama nevím co dělám. Ještě nedávno jsme se oba líbali s někým jiným a teď spolu podruhé spíme. Byla to chyba? To ne, tím to nemůžu nazvat tyto chvíle si s ním užívám ještě stejně zítra ráno na mě bude opět hnusný. Mé přemýšlení přeruší Dominik, tím že mi dá ruku kolem pasu. Co když ke mě nakonec taky něco cítí? Přece jenom po tom všem, co mi dnes řekl.
Později usnu teď už doopravdy.
Brzo ráno se zpocená vzbudím a přemítám si celý večer. Otočím se a vidím spícího Dominika na druhé polovině postele. Abych předešla jeho poznámkám, až se vzbudí raději vypadnu už teď. Vstanu a sbírám ze země mé oblečení. Obleču se a tiše se vypařím z pokoje. Mrzí mě, že tohle musím dělat ale už opravdu nechci zažít ty jeho narážky. Taky mi dochází, že jsem to vlastně teď poprvé já, co ho opouštím. Včera jsem si ho chtěla užit a teď už je na dobro konec. Říká se mi to opravdu těžce ale jinak se z místa nepohnu.
———————————————————-
Ahojte, dneska tu máme opět novou kapitolu, která je trošku pikantní. Co na ní říkáte? Chci se zeptat. Chtěli by jste i Nikův pohled?
Jinak děkuji vám za hvězdičky a moc krásné komentáře a taktéž za přečtení. Děkuji vám za vše, neskutečné si toho vážím ❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...