„Tohle je Dominik." oznámím a větu dokončím úsměvem. Protože rodiče znám vidím v jejich očích určité zklamání. „Ahoj, moc mě těší, jsem Jitka. Můžeme si ale tykat." řekne máma a třese si s rukou od Dominika. „Dobrý den, tak děkuji. Jsem Dominik." a usměje se na mámu. Ta mu úsměv vrátí ale je to falešný úsměv. Doufám, že to Dominik nepozná. Následně se seznámí i s tátou, který ho příjme lépe.
Po obědě si jdeme lehnout do mého pokoje a povídáme si. Dominik později usne a já se přesunu do obýváku k rodičům. Ti koukají na televizi a povídají si. Do konverzace se připojím. „Tak co říkáte na Dominika?" povzdechnu a čekám na odpověď. „Niky, jsem tvá máma a víš, že ti nebudu v ničem bránit ale mám z něho obavy. Bojím se, že ti ublíží. Vždyť se na něho podívej. Na každém kousku těla tetování, v nose piercing a co ty zlaté zuby? Jeho životní styl taky není určitě úplně perfektní. Musí v tom jet drogy, alkohol, dívky na jednu noc a pořád dokola. Nechci ať dopadneš špatně dřív nebo později...." „Mami přestaň! Dominik takový není! Vůbec něho neznáš!" skoro řvu. „Hlavně se nehádejte. Teď už je na extravaganci jiný pohled." teď se připojí táta. „To sice ano ale i tak bojím se o Nikolu." řekne máma. Já beze slova opustím obývák a vracím se do mého pokoje. V posteli leží rozespalý Nik a tváři se dá se říct smutně. „Ahoj, jak ses vyspal?" zeptám se. „Hmm" zabručí Nik. Lehnu si do postele k němu a on dal hlavu na mou hruď. „Ty jsi to slyšel?"
„Jo slyšel." hlesne. „Promiň máma je skeptická vůči tetování a tak."
„Nejde mi o tohle, ale o to jaký má názor. Drogy. Chlast. Kurvy na jednu noc. Kdysi bych řekl, že to tak je. Ale změnil jsem se. Kvůli tobě. To ty jsi mi pomohla." řekne smutně Nik. „Já vím lásko." odpovím. „Miluju tě." řeknu po chvilce. „Já tebe víc." řekne a daruje mi polibek.
_________________________________________
Ahoj máme tady po delší době nový díl, omlouvám se ale bohužel nemám moc čas už jen kvůli škole děkuji, že stále čtete ❤️ jak myslíte, že to bude pokračovat?
Děkuji za každou hvězdičku, komentář a čtení ❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
Fiksi PenggemarCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...