Sundal si kapuci a už vidím zase ty známe znaky na obličeji: tetování, piercing v nose a hnědé zářiči oči. Dominik! Kurva to je Dominik! Co tu děla?! Pokud já vím neměl tu mít show. Pamatuje si mě ještě?
„Jak jsem říkal, neměla by jsi pít. Očividně pak nevíš co děláš a jsi s nějakým zmrdem ve skladu" řekne pobaveně. Takže pamatuje...
„To on mě tady dotáhnul a jinak děkuji za záchranu." odseknu a on se ke mě přiblíží, až cítím jeho dech na mé kůži. „Jo jasné dotáhnul ale je to tvoje věc, klidně sis mohla zapíchat" směje se. „Tak proč jsi mě vůbec zachraňoval? Když mi teď říkáš, co jsem mohla a nemohla dělat." řeknu to hlasitým tónem, že skoro až řvu. Dominik neodpoví a vrátí se zpátky do klubu a já nehybně ještě několik minut stojím ve skladu než se zorientuju a jdu hledat Aničku.
„Kde jsi byla? Všude jsem tě hledala?!" vypráví ze sebe Anička celá vyděšená. „Nechci to teď řešit." odseknu a dávám si do těla další drink. Anička tancuje s nějakým týpkem a já sedím na barové židli. Koukám do blbá a jsem zaposlouchaná do hlasité hudby, když na mě promluví kapucák. Teda Nik Tendo. Dominik.
Sice jsem ho neslyšela ale podle jeho výrazu to musela být nějaká ješitná poznámka.
Protože jsem vyrovnala opět hladinu alkoholu v krvy řeknu mu: „Fakt by mě zajímalo, co jsem ti udělala, že jsi na mě tak hnusnej."
„Ty se ještě ptáš? Podívej se na sebe neumíš pít a pak děláš kraviny a zvracíš na známého zpěváka. To by byl dobrý titulek do nějakého časopisu. "Nik Tendo byl pozvracen opilou fanynkou"" hlasitě mi to vpalí se smíchem.
V tu ránu se kolem nás udělá hlouček lidí, kteří začnou pokřikovat Nikovo jméno.
Nik mě chytí za ruku a uteče semnou do skladu, kde nás zamkne a následně si sedne na zem. Sakra zase já a on v jedné místnosti. Jak je to kurva možný?
„Proč jsem tady kurva s tebou?" zařvu a on „V klidu kočko, užívej si moji přítomnost."
Je tak arogantní...Ve skladu sedíme mlčky a koukáme se na sebe, když v tu si Dominik ke mě přisedne blíž. Chvíli se na sebe díváme a on položí ruku na stehno a jede a níž k mým tříslům. A pak přitiskne své rty mým a dává mi tvrdé polibky. Poté se odtáhne a řekne „nepotřebuji tě, já cestu ven znám" odemkne vyjde ze skladu a zamkne mě a klíč vytahuje ze dveří.
Kurva dělá si srandu? Tak první mě líbá a potom mě zamkne? A ještě, že mě nepotřebuje? Wau, já se o tohle neprosila a on mi ještě dělá takové naschvály a hraje si semnou, akorát mi motá hlavu.
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...