Sprcha plná vášně

4.7K 112 21
                                    

„Kubo, prosím tě přestaň!" naléhám. „Proč, ty by sis nechtěla poprcat na sedačce?" řekne a mrkne na mě. „Ne, vážně na to nemám náladu." odseknu a slezu z něho. „Ty na to nemáš náladu posledních pár týdnu! Nechápu co ti kurva je!" zařve. „Nech mě prosím tě na pokoji!" taky zařvu. Jakub vstane a odejde do ložnice. Po chvilce vyjde oblečený a má namířeno k hlavním dveřím. „Kam jdeš?" zeptám se. „Jdu si někde zašukat. A pokud ti to vadí, je to tvůj problém." řekne a odejde. „Fajn! Jen si běž!" zařvu do prázdná a zavřu dveře. I když nechci rozbrečím se, protože mi to je líto. Hold se mi s ním sex hnusí, navíc když je v mé přítomnosti Dominik je to dvojnásobné. Celý den strávím v posteli u Netflixu. Je 8 večer a Jakub stále nikde a Dominik je pořád ve své ložnici. Sem tam když šel na záchod, slyšela jsem nějaké jeho dychtivé poznámky na které, jsem nějak nereagovala. Potom jsem šla do koupelny. Sprcha mi pomůže smýt vše špatné z dneška. Vejdu do velkého sprchového koutu a nechám po sobě téct horkou vodu. Ovšem vyruší mě otevření dveří. Naivně si myslím, že to je Jakub, tak nějak nereaguji. Slyším jak se otevírají dveře od kouta. Popojde ke mě a ruce mi položí na ramena a začnou projíždět mou horkou kůži. Cítím něco jiného, ne to co s Jakubem. Proto se podívám na ruce a vidím na jedné z nich ležatou osmičku. Potom mi došlo, proč mé tělo tak reaguje. Je to Dominik! Kurva Dominik! Jeho dotyky vyruším, když se odtáhnu. „Ježíš maria, vypadni Dominiku!" zařvu ale neubráním se projížděním očima po jeho těle, když se dostanu pohledem k jeho přirození, on se jen začne smát. „Slyšel jsi? Jsem nahá a chci se osprchovat!" zase ječím. „Slyšel jsem, že ses pohádala s Jakubem. Nechceš s nim šukat?" vybočí úplně z tématu. „Co ti je do toho?" odseknu. „Já jen, že ti to musí chybět. Řekni mi jeden důvod, proč s nim nespíš" vybídne mě Dominik. „Je to moje věc!" zařvu a když mi dojde, že jsem nahá začnu si zakrývat mé tělo aspoň rukama a rychle se chci dostat ke sprchovým dveřím. Dominik se postaví ke dveřím a řekne „Přede mnou se zakrývat nemusíš" a dostane mě k samému koutu sprchy. Je opět nebezpečně blízko, že se naše kůže dotýkají. Chvíli se na sebe díváme. „Já nemůžu...." řeknu potichu a když chci pokračovat Nik mě utiší polibkem. Ze začátku se braním, ale později podlehnu. A on si vezme mé nahé nohy kolem jeho pasu. Při vášnivém líbání cítím, jak jeho úd tvrdne na mé rozpálené pokožce. Teplá voda stále teče ze sprchy a my stojíme přímo pod ní. Dominik si mé nohy v náruči víc roztáhne a hned do mě vnikne. Slastným vzdychem zabořím mé nehty do jeho zad. Dominik dělá rychlé pohyby a později mi zašeptá do ucha „Tohle ti chybělo co?" a já se jen vzmůžu na přikývnuti. Dominik si užívá mé slasti do poslední chvíle, dokud nad sebou ztrácím kontrolu. On se na to udělá taktéž. Je až neuvěřitelné, jak naše těla k sobě dokonale sednou. Je neuvěřitelné, jak, když se mě dotkne cítím motýlky v břiše. „Tak proč s nim nespíš, co? zeptá se mě Dominik ještě jednou v náruči. „Protože s ním to není takové jako s tebou." řeknu ještě v euforii a on se jen usměje a dá mi pusu a vyleze ze sprchy.
————————————————————
Ahoj, přináším vám opět pikantní část s Dominikem.🙊 Doufám, že se vám bude líbit. Jak myslíte, že to vše dopadne?
Jinak dekuju za 4000 přečtení je to sakra hodně. ❤️ a samozřejmě za hvězdičky a komentáře ❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat