Po několika minutovém znovuprojidždění jeho fotek se jdu konečně nasnídat.
Snídám u nějakého random videa a najednou mi přijde oznámení.
goldcigo vám poslal zprávu
Šokem se mi malém zastavil dech.
goldcigo: Ahoj, dostala ses ze skladu? 😂
Co si sakra o sobě myslí? To je tak vtipné, že mě zamknul?
já: Ano dostala.
goldcigo: Tak to rád slyším.
goldcigo: Jak se ti to povedlo?
já: Volala jsem kámošce a otevřel mi sekuriťák.
goldcigo: Aha, no původně jsem si myslel, že tam zůstaneš vzhledem k tomu, co se stalo ☺️
Na co přesně naráží? Na tu pusu nebo?
já: Co tím přesně myslíš?
goldcigo: To musíš vědět sama 😉
já: nevím co se mi stále snažíš naznačit
Od Dominika jsem se dostala pouze zobrazena...
Super. To je vážně debil! Jde opravdu vidět, že sláva neznamená vše. Záleží jaký ten člověk je.
Přemýšlím nad tím ale potom si uvědomím, že mi to je vlastně jedno, tak zavolám Aničce a domluvím se s ní na venek.
Když nasednu do tramvaje některé holky na mě, tak zvláštně a celkem hnusně pokukují, nevím proč.
Tak otevřu Instagram a otevřu si příběh od Nika.
A co nevidím? Nějakou fotku na které jsem já a Dominik sedící u baru, kde mě chytá za bok. WTF? Sakra co to je? Ani si nepamatuju, že by na mě sahal.
Na jeho příběh zareagují „??" a jsem zvědavá zda se dočkám odpovědi.
Ale konečně aspoň chápu, proč na mě každá druhá holka tak hnusně čumí. Sakra dělají jak kdybych s nim něco měla. Vždyť to je jen fotka. Na které jsem kurva JÁ!! Proč do prdele?
Od reakce na odpověď na jeho příběh uběhlo několik hodin a Dominik stále neodpověděl a já se tím celý venek trápila.
Jsem ráda, že se mě Anička na nic neptá i když asi poznala, že mě něco trápí ale já se prostě o tom bavit nechci. Aspoň ne teď. Upřímně si myslím, že viděla i ona tu fotku, byla na mě totiž až příliš milá než je obvykle, což už něco znamená.
Naštěstí to s Aničkou pokračovalo v milé atmosféře až do pozdního večera.
Potom jsem šla a domů a po cestě se podívala na chat s Dominikem a všimla si, že na otazníky dal zobrazeno. Byla jsem tak vytočená ale raději jsem mu nic nepsala, vím totiž, že bych se odpovědi pravděpodobně nedočkala. Až dojdu domů po večerním rituálu padám do postele a usínám po náročném dni vcelku rychle.
——————————————
Ahojte, opět se hlásím s další trochu kratší kapitolou po delší době. ☺️ Snad mi to prominete. Všimli jste si, že jsem #1 v kategorii trapas? Za to moc děkuji ❤️Co zatím říkáte na příběh? Ozve se Dominik? Jinak moc vám děkuji za hvězdičky a za 300 přečtení. ❤️❤️ jste super!!
Nová kapitola brzo
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...