Já ještě ve sprše zůstávám. Co bude dál? Jak se teď bude chovat? Bude mě zase ignorovat nebo ne? Musím si s ním promluvit. A to nutně.
Vylezu ze sprchy a osuším si mokrou kůži. Když vyjdu z koupelny porozhlédnu se po bytě a zjistím, že tu Jakub stále není. Teď mi je to upřímně jedno. Za tu dobu jsem mu ani jednou nenapsala, ani nezavolala. Když vejdu do obýváku, bojím se Dominika. Bude se bavit? Když stojím ve dveřích, usmívá se. Já dojdu na gauč a sednu si k němu. „Hele potřebuju si s tebou promluvit. Je to důležité"
Dominik jen protočí panenkami a já se bojím, že to pro něho nic neznamenalo. „Tak povídej." řekne klidným hlasem. Uff, zatím semnou mluví. „Jak to bude mezi námi dál? Strašně mi pleteš hlavu. Jednou spolu spíme, podruhé mě zase ignoruješ" řeknu smutně. „Nebuď smutná, nebo snad toho lituješ, co se stalo v koupelně? Já rozhodně ne." řekne Nik. Po chvilce zase promluví „Co vůbec Jakub?" Já si jen povzdychnu a chystám se říct, Nikovy pravdu. „Já ho nemiluju. Chtěla jsem ti jen ukázat, že jsem silná." když to dořeknu, spustí se mi slzy. „Já si ten večer u Tokyho doma pamatuji. Nechal jsem tě jít, protože nejsem pro tebe dobrej. Pamatuji si, jak jsem ti řekl, že tě miluji." řekne dost potichu. „Cože?! Proč jsi mi lhal? Víš jak jsem se kvůli tobě trápila?" začnu brečet a vstanu z gauče. Dominik mě chytne a ruku a přitáhne k sobě. „Protože jsem nebyl připravený na vztah. Bal jsem se." řekne a utře mi slzy. „A teď už jsi?" zeptám se. „Ne, ale s tebou se chci o to pokusit." řekne a vezme mě opět do náruče a obejme. „Pořád tě miluju." zašeptá mi do ucha a já se z objetí odtáhnu, abych mu viděla do obličeje. „Co jsi řekl?" vybídnu ho. On jen vzdychne a zopakuje „Že tě pořád miluji." řekne tichým hlasem. Já se na slova nevzmůžu a jen ho políbím. Polibkem se necháváme tak moc unést, že si ani nevšimneme, že ve dveřích stojí zřejmě opilý Jakub. Není ovšem sám. Jeho společnost doplňuje nějaká blonďatá kurva s výstřihem a minisukní.
————————————————————
Ahojte, tak tu máme ještě jednu část. Jak se to asi vyklube? Děkuji za hvězdičky a komentáře ❤️☺️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...