Sednu si na Dominika a vášnivě ho začnu líbat. Potrvá jen chvílí co mi jeho ústa nedovolí, aby tam pronikl můj jazyk ale později Dominik začne spolupracovat a přitlačí si mé tělo víc k sobě. Instinktivně začnu dělat pohyby a třu se o jeho tělo. Dominik vzdychá sice tiše ale vzdychá. Potom mě ze sebe shodí a přebírá kontrolu nade mnou on.
Vášnivé se líbáme a ve mě to probouzí nepopsatelné pocity ale je to jedna velká vášnivá lavina. Jeho ruka zajede mezi mé třísla a začne se tam pohybovat. Já mu zajíždím rukou pod tričko a on si ho sundá a on mě na oplátku taky. Vůbec se při tom nepřestáváme líbat. Poté mi sundá i rifle a já mu kraťasy. Když jsem ve spodním prádle dívá se na mě jako nějaký dravec na svou kořist. Bylo mi to celkem jedno. Za chvílí se ke mě předkloní a během sekundy mi rozepne podprsenku.V hlavě mi běží kolik podprsenek musel už odepnout, že má v tom takový cvik. Mé myšlenky přeruší, když mi následně stáhne i kalhotky. Opět si mě prohlíží a mě popadne stres, hanba a vše možné dohromady.
„Jsi nádherná" vydechne a začne nasávat mou kůži pod prsem, že po tom zůstane červená modřinka. A to opakuje několikrát za sebou na břiše a mezi stehny. Potom si olízne prsty a zasune je do mě. Vzdychnu, jsou studené ale zároveň mě ty pohyby uvolňují. Při těchto hrátkách s druhou rukou tře i mé nejcitlivější místo a přitom mě líbá.
Když skoro vyvrcholím přestane a v tom momentě ho do mě zasune a začne mě tvrdě šukat. Pusu si musím držet rukou, abych příliš hlasitě nevzdychala. Když se oba ukojíme Dominik ze mě sleze a už jen mlčky odpočíváme, až nakonec usneme.
Ráno se probudím nahá v teplé posteli a snažím se nahmatat Dominika, který tam samozřejmě neleží. Otevřu oči a on zrovna přichází do pokoje.
„Dobré ráno" zamumlám ale odpovědi se nedočkám. Nedá mi to tak na něho promluvím znovu. Zase nic...
„Můžeš sakra semnou mluvit?" skoro zařvu.
„Neřvi kurva! Neznámena že, když jsem tě včera ošukal že něco mezi námi je a automaticky se k tobě budu chovat hezky." zařve.
„Jak to můžeš říct tak chladně?" řeknu a do očí se mi hrnou slzy.
„Já se tě kurva o to neprosil. Já nebyl ten, kdo začal holčičko." řekne.
„Tak proč jsi mě v tom případě neodstrčil? Proč?" brečím. „Protože jsi mi nedala na výběr a já...já jsem nemohl odolat, už jenom jak ses hezky vrtěla. Prostě jsme se vzájemně uspokojili to je vše." směje se. Po této jeho větě se opět rozbrečím a nevím co říct. „Teď mi tady kurva nebreč, můžeš si za to sama." řekne a protočí očima.
Na odpověď se nevzmůžu a jen vstanu a začnu se oblékat a beru si můj batoh a mířím ke dveřím.
Ve dveřích se ještě poohlédnu na Dominika a ten se na mě jen hnusně zatváří. Když vylezu z bytu jsem v centru Pardubic a naštěstí vlakové nádraží odsud není moc daleko. Když dojdu na nádraží tak si koupím lístek na zpáteční cestu domů. Prodavačka na mě divně kouká. Důvod zjistím, až na záchodě, když se podívám do zrcadla, je mi ze sebe špatně. Vlasy mám rozcuchané a make-up rozmazaný.
Opláchnu si aspoň obličej a vlasy hodím do culíku.
Trochu lepší, až na ty kruhy pod očima ale nějak to neřeším a vydám se na nástupiště. Ve vlaku sedím a poslouchám hudbu. Cesta uběhne rychle, asi tím protože jsem potom usla. Když konečně přijdu domů dám si teplou vanu a ležím v ní.
—————————————————-
Ahojte tak dneska ještě jeden díl i když pozdě 😁
Tak co říkáte na dnešní pikantní část? Doufám teda, že vám to nějak nevadí ☺️ dejte když tak vědět. Co říkáte na Dominika? Ten se teda vybarvuje co? Ale víte co? Nechte se překvapit ❤️ jinak děkuji opět za hvězdičky, komenty a přečtení ❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...