Pocity

4.8K 106 11
                                    

Když vylezu z vany, zajdu si do kuchyně pro jídlo. Ale později mi dojde, že na něho nemám prakticky vůbec chuť. Sednu si do obýváku a opět se rozbrečím, naštěstí rodiče nejsou doma. Nebyla bych schopná vysvětlovat, co vše se stalo za poslední 2 dny.
Sedím a nikdo se mi neozývá. Ani Anička, která je nejspíš ještě naštvaná a u Dominika si nebudu dělat naděje, že se ještě někdy potkáme. Vždyť to byl jen sex ne? Aspoň jsem si užila. To jsem si říkala, dokud mě opět nezačaly pálet slzy v očích. Musím si to přiznat, jsem zamilovaná do Nika a proto mě to tak bolí. Problém je v tom, že jsem opět zamilovaná pouze já, takže to je jednostranné. Už v minulosti jsem s tím měla problémy.
————————————————————
Uběhlo přesně 12 dní od té doby,  co se to stalo.
První 3 dny byly k nevydržení byl to jen smutek, pláč, noční můry a vzpomínky na Dominika, a na přátelství s Aničkou. Dokonce jsem ani nejedla, pouze jsem ležela celé dny v posteli.
Další dny jsem na tom byla o něco málo lépe. Byla jsem schopná sníst něco málo a taky jsem už mluvila. Sice to byli krátké odpovědi typu ano, ne ale i tak. Mamka věděla, že mě něco trápí ale naštěstí mě nezatěžovala otázkami. 
Tak dny plynuly jako voda a dneska to je přesně 12 dní. Jim, mluvím a dokonce i normálně funguji.
Nemůžu říct, co cítím ale oba ve mě nechali určitou prázdnotu.
Aby toho nebylo málo ozvali se mi spolužáci, zda jdu zítra na narozeninovou oslavu kámošky. Těžko říct, třeba mi to pomůže. Nakonec se ale rozhodnu, že půjdu. Zbytek dne strávím v posteli.
Je další den a dnes je oslava no spíš kalba, když znám tu holku. Je hodně oblíbená, nedivila bych se, kdyby si tam pozvala i někoho známého.
Kolem 3 odpoledne si začnu dělat make-up. Co bych za to dala, kdybych tu měla Aničku. Mažu si už asi po čtvrté nepovedenou oční linku ale po dalším pokusu se mi povedou dvě dokonalé a rovné. Později mi napíše Tomáš (kámoš), zda tam nechci jít s nim. Upřímně jak to mezi námi bude to vážně nevím. Kdysi jsme spolu randili ale pak to z nějakého důvodu ukončili. Lhala bych, kdybych řekla, že mi není lhostejný. Ale s jeho nabídkou jsem souhlasila.
Dneska jsem vypadala konečně jako člověk po 13 dnech. Byla jsem hezky namalovaná, dá se říct a vlasy jsem si jemně natočila. Mé pozorování samu sebe v zrcadle vyruší zvonění mobilu. Tomáš už je dole. Když vyjdu z baráku pozdravím se s Tomášem a jdeme směr oslava. Musím říct, že bylo příjemné, se s někým opět bavit. Cesta trvala asi tak půlhodiny. Když jsme přišli dostali jsme uvítací drink a já ho bez váhání kopla. Chci si dnešek užit, ať už jakkoliv. Procházíme barákem a jdeme směr do obýváku. Hrajeme beerpong, tancujeme, pijeme a já se hlavně po delší době bavím. Bavím se tedy do té doby, pokud neuvidím oslavenkyňi s vysokým klukem. Vlasy má na ježka, má tetování na obličeji a velké na krku a taky piercing v nose. Sakra co ten tady dělá? Hlava se mi začne motat, tak mě Tomáš radši odvede si sednou na gauč. Bavíme se tam s nějakou partou dokud nás nevyruší přisednutí oslavenkyňe a Nika.
————————————————————
Ahoj, hlásím opět další díl Co se bude asi bude dít? Napadá vás něco? Jinak děkuji za 1K přečtení ❤️ nemůžu tomu uvěřit nedávno jsem ještě měla 26 a teď už tolik. A taky chci poděkovat, za nejvyšší počet hvězdiček a nádherné komentáře v předešlé kapitole. ❤️❤️
Užívejte prázdnin!!!

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat